فرماندار آبدانان:

غفلت از مواد مخدر صدمات جبران ناپذیری به جامعه وارد می‌کند

۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۴:۵۰:۴۴
کد خبر: ۷۴۳۴۰۷
غفلت از مواد مخدر صدمات جبران ناپذیری به جامعه وارد می‌کند
جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر به ریاست مرادحاصلی فرماندار و با حضور اعضا ی شورا در محل فرمانداری برگزار شد.

به گزارش برنا از ایلام;فرماندار شهرستان آبدانان ضمن تبریک فرا رسیدن عید سعید قربان و تقدیر و تشکر از اعضاء شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر اظهارداشت: غفلت از مواد مخدر و آسیب‌های اجتماعی ناشی از آن صدمات جبران ناپذیری به جامعه وارد می‌کند.

اوافزود: اولویت دولت پیشگیری از آسیب های اجتماعی بویژه در حوزه مبارزه با مواد مخدر است و موفقیت در این زمینه بدون شک استفاده از ظرفیت های مردمی و استفاده از رویکرد اجتماعی در مقابله با این معضل خانمان سوز می باشد

او سیاست های دولت نیز در زمینه مبارزه با مواد مخدر با تاکید بر استفاده از همین ظرفیت ها برنامه ریزی شده دانست وگفت:  کمیته های مختلف مبارزه با مواد مخدر و دستگاههای متولی این امر باید برنامه های خود را کاربردی اعلام کند تا به مرور شاهد کاهش این خطر و بلای خانمان سوز باشیم.

مرادحاصلی با بیان اینکه پیشگیری و مقابله با مواد مخدر اگر با کمک و همکاری مردم انجام شود، قطعاً اثرات مثبت بیشتری به همراه خواهد داشت گفت: مسئولین نهادهای فرهنگی شهرستان باید با جدیت نسبت به اطلاع رسانی و آگاه سازی مردم از آسیب های سوء مصرف مواد مخدر مخصوصاً مواد مخدر صنعتی در مدارس، دانشگاه‌ ها و خانواده ‌ها اقدام نمایند.

رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان بر آموزش های همگانی ، حرفه آموزی معتادین بازپروری شده وبازگشت آنان به جامعه تأکید کرد. و بیان داشت : این امر نیاز به جدیت و پشتکار بیشتر در میان خانواده ها ، مسئولین ، و شورای مبارزه با مواد مخدر است و بازگشت این افراد به سلا مت جامعه کمک زیادی خواهد کرد.

.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز