فرماندار چرداول ;

در هفته دولت سال ۱۳۹۷ تعداد ۵۶ پروژه عمرانی با مبلغ ۲۹۴ میلیارد و ۴۴۱ میلیون ریال بهره‌برداری و کلنگ‌زنی خواهد شد

۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۵:۰۳:۲۲
کد خبر: ۷۴۳۸۹۱
در هفته دولت سال ۱۳۹۷ تعداد ۵۶ پروژه عمرانی با مبلغ ۲۹۴ میلیارد و ۴۴۱ میلیون ریال بهره‌برداری و کلنگ‌زنی خواهد شد
احداث شش پروژه بزرگ ورزشی در شهرستان به سرانجام رسیده و در حوزه ورزش شهرستان بالغ بر 10 میلیارد و 930 میلیون تومان فعالیت انجام گرفته است و با بهره‌برداری از پروژه‌های ورزشی سرانه فضای ورزشی شهرستان به استاندارد استانی _80 سانتی مترمربع به ازای هر نفر_ می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری برنا ازایلام مراد یگانه فرماندار چرداول در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهارداشت: بالغ بر دو میلیارد و 500 تومان برای ورودی شهر سرابله و حذف نقاط حادثه‌خیز این مسیر اختصاص یافته و هم اکنون عملیات اجرایی آن در حال انجام است.

وی افزود :مجموع اعتبارات هزینه شده در حوزه‌های مختلف در طول دولت تدبیر و امید در شهرستان چرداول بالغ بر 300 میلیارد تومان است.

اوادامه داد:در هفته دولت سال 1397 تعداد 56 پروژه عمرانی با مبلغ 294 میلیارد و 441 میلیون ریال بهره‌برداری و کلنگ‌زنی خواهند شد.

فرماندار چرداول گفت: این طرح‌ها با 89 تن اشتغالزایی و در زمینه‌های عمران شهری و روستای، اجرای طرح هادی، روکش آسفالت، مدارس، ساختمان‌های اداری فرهنگی، کانال‌های کشاورزی، تامین آب  آشامیدنی شهری و روستایی و عشایر، برق و راهداری، دهیاری‌ها و مسکن محرومین و مرکز بهداشت و سلامت و گازرسانی افتتاح و سیلوی 20 هزار تنی گندم نیز کلنگ‌زنی خواهد شد.

فرماندار چرداول اظهارداشت: ارتقاء هلیلان به شهرستان و آسمان‌آباد به بخش در دست اقدام است و معتقدیم به اندازه 40 سال به هلیلان رسیدگی کرده‌ایم.

یگانه ادامه داد: در دولت تدبیر و امید  به46 روستا و دو شهر این شهرستان گازرسانی شد که برای این موضوع اعتباری بالغ بر 15میلیارد  تومان هزینه شده است.

او در زمینه روشنایی معابر و اصلاح شبکه برق درشهرستان افزود: بالغ بر 20 میلیارد تومان هزینه و به 73 روستا و پنج شهر این شهرستان ارائه خدمات صورت گرفته است.

فرماندار چرداول گفت: اعتبارات دهیاری‌های شهرستان در دولت تدبیر و امید با افزایش چهار برابری مواجه بوده به طوری که در سال 96 و 97 مبلغ شش میلیارد و 700 میلیون تومان اعتبار داشته‌اند.

یگانه ادامه داد: در زمینه طرح‌های تولیدی و اشتغالزایی شرکت فولاد گستر آتنا با مبلغ 150میلیارد تومان و  100 نفر اشتغالزایی؛ شرکت کوشاب غرب با اعتبار 70 میلیارد تومان  و 35نفر اشتغالزایی؛ گلخانه هلیلان با مبلغ 27 میلیارد تومان و60 نفر اشتغالزایی؛  600هکتار باغات زیتون بنیاد مستضعفان با مبلغ 30 میلیارد تومان و  اشتغالزایی 100 نفر ؛ جوجه یکروزه  هلیلان با مبلغ 13 میلیارد تومان واشتغالزایی 25 نفر؛  مرغ مادر آسمان آباد با مبلغ 18 میلیارد تومان و اشتغالزایی 30 نفر و دو مورد سیلوی ذخیره گندم هر دو با مبلغ شش میلیارد تومان و اشتغالزایی 20 نفر و تسهیلات طرح توسعه روستایی منعقد شده در بانک  با مبلغ12 میلیارد و 500 میلیون تومان با اشتغالزایی 293 نفر، مشاغل خانگی یک میلیارد و 500 میلیون تومان و اشتغالزایی 300 نفر یعنی جمعا 328 میلیارد تومان تسهیلات  با اشتغالزایی 963 نفر پرداخت شده است.

او افزود: در راستای آبرسانی به روستاها و عشایر شهرستان، ایجاد مجتمع آبرسانی شله‌کش50 میلیارد ریال؛ مجتمع آبرسانی دراشکفت 10 میلیارد ریال؛ مجتمع آبرسانی گلدره هشت میلیارد ریال؛ شبکه آب شباب 30 میلیارد ریال و فاضلاب شباب با مبلغ 100 میلیارد ریال؛ مجتمع داجیوند 20 میلیارد ریال و چاه آب عشایری تورم 306 میلیون تومان و چاه آب کل کل و بابامرادی و صیدنظری علیا 400 میلیون تومان جمعا با مبلغ 5/22 میلیارد تومان انجام شده یا در حال اجرا می باشند.

فرماندار چرداول گفت: در حوزه بهداشت و درمان،  مراکز بهداشتی درمانی و جامع سلامت سرابله، صید نظری، پیازآباد، کهره و مرکز بهورزی سرابله و خانه‌های بهداشت به تعداد 12 مورد با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد ریال در دولت تدبیر و امید احداث شده است.

یگانه ادامه داد: در دولت تدبیر و امید 300 واحد مسکن محرومین با اعتباری بالغ بر 100 میلیارد ریال برای افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی احداث شده است.

او افزود:احداث شش پروژه بزرگ ورزشی در شهرستان به سرانجام رسیده و در حوزه ورزش شهرستان بالغ بر  10 میلیارد و 930 میلیون تومان فعالیت انجام گرفته است و با بهره‌برداری از پروژه‌های ورزشی سرانه فضای ورزشی شهرستان به استاندارد استانی  _80 سانتی مترمربع  به ازای هر نفر_ می‌رسد.

فرماندار چرداول گفت: دولت تدبیر و امید در حوزه آب و فاضلاب شهری با احداث تصفیه خانه و شبکه فاضلاب سرابله، احداث مخزن آب شرب شهر آسمان‌آباد و توسعه شبکه آبرسانی شهرهای سرابله، آسمان‌آباد و توحید و نصب سیستم تله متری در شهر سرابله و محصورسازی محوطه تاسیسات آب شهری بالغ بر 23 میلیارد تومان هزینه کرده است.

یگانه ادامه داد: دولت توجه ویژه‌ای به حوزه کشاورزی شهرستان داشته به طوری که در این مدت  تعداد 39 کانال و 11جاده بین مزارع  با اعتباری بالغ بر سه میلیارد تومان و ایستگاه پمپاژ کهره داجیوند با اعتباری بالغ  بر 85 میلیار د تومان و شبکه آبیاری تحت فشار حدود 550 هکتار  با مبلغ 5/4 میلیارد تومان یعنی جمعا 5/92 میلیارد تومان انجام شده است.

او افزود: فضاهای آموزشی در دولت تدبیر و امید تعداد 25 فضای آموزشی در مقاطع ابتدایی و راهنمایی، متوسطه و فنی و حرفه‌ای با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد تومان کار شده است.

فرماندار چرداول گفت: در دولت تدبیر و امید در 33 روستای شهرستان با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد ریال طرح هادی اجرا شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز