رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر کشور:

اعزام کاروان سلامت هلال احمر کشور به هلیلان/تحویل سبدغذایی به خانوارهای محروم در این منطقه

۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۱۱:۲۲:۲۶
کد خبر: ۷۴۷۰۳۰
اعزام کاروان سلامت هلال احمر کشور به هلیلان/تحویل سبدغذایی به خانوارهای محروم در این منطقه
به منظور رفع بخشی از این مشکلات، جمعیت هلال احمر در هفته آتی کاروان سلامت متشکل از پزشک و کادر پزشکی به روستاهای محروم گاودول و کمول اعزام خواهد نمود

به گزارش برنا از ایلام، حبیب درگاهی با اشاره به حوادث متعدد سال گذشته و ارائه خدمات متنوع جمیت در این حوادث و مشکلات کم آبی روستاهای سیسیتان و بلوچستان به مشکلات بازدید خود از روستای گاودول ازتوابع شهرستان چرداول (بخش هلیلان) و محرومیت ها و مشکلات ساکنین این روستا پرداختند.
رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر گفت: به منظور رفع بخشی از این مشکلات، جمعیت هلال احمر در هفته آتی کاروان سلامت متشکل از پزشک و کادر پزشکی به روستاهای محروم گاودول و کمول اعزام خواهد نمود.
حبیب درگاهی در خصوص تهیه سبدهای معیشتی (سبد غذایی) برای تمام خانوارهای ساکنین این روستا و ارسال به این منطقه و همچنین در جهت رفع مشکلات بهداشتی این منطقه قول مساعد دادند.
درگاهی از ساماندهی مجمع خیرین در سطح کشور خبر داد و به تفاهم نامه مجمع خیرین در حوزه های مختلف از جمله مسکن، مسجد ساز ، سلامت و همچنین بر تشکیل این مجمع در 5 استان کشور و سازو کارهای مناسب جهت تسهیل در عملکرد خیرین خبر دادند.
او گفت: در استان ها با استقبال مسئولین استانی این رویه استمرار خواهد داشت و در استان های کشور مدیران عامل جمعیت هلال احمر به عنوان دبیران مجمع فعالیت خواهند داشت.
رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر از جمله اهداف این مجمع به رفع موانع قانونی و نقش راهبردی آن و توسعه کارها اشاره کرد و افزود: برای تشکیل مجمع خیرین استان ایلام اعلام آمادگی نمودند.
در این جلسه استاندار ایلام به مشکلات مناطق محروم و فعالیت های دولت در زمینه های مختلف و رفع مشکلات و به تردد زائران اربعین حسینی (ع) که به بیشتر از 4 و نیم میلیون نفر در طول سال 96 خدمات رسانی انجام گرفت، اشاره کرد و بیان کرد: زیر ساخت های استان در سال های اخیر شتاب بیشتری گرفته است .
سلیمانی دشتکی  در ادامه برمشکلات موجود در نقاط مرزی و نیاز به فعالیت دستگاه های امدادرسان و خدمات رسان و تشکیل کارگروهی در این زمینه توسط معاون محترم سیاسی، امنیتی استانداری تاکید کرد.
وی ضمن تقدیر از خدمات ارزشمند خیرین به مشکلات بیماران خاص و بیماران سرطانی اشاره کرد و خواستار رسیدگی به وضعیت این بیماران و مشکلات معلولین و جانبازان عزیز را از دیگر مشکلات بر شمردند.
استاندار ایلام افزود: انسجام خیرین می تواند تحرک خوبی در جاهایی که نیاز هست به وجود بیاورد.
سلیمانی دشتکی بیان کرد: نیاز به آموزش های بهداشتی در بعضی مناطق و مشکلات موجود در سایر روستاهای دیگر اشاره کرد و بر سازماندهی دستگاه ها در کارگروه جدید به منظور هماهنگی در جهت رفع این محرومیت ها تاکید داشتند.
حبیب درگاهی در پایان در خصوص کمک به رفع مشکلات بیماران شیمی درمانی و کمک هزینه تهیه دارو قول مساعد دادند و به حضور تور خیرین در استان ها برای رفع این محرومیت ها مثمر ثمر دانستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز