مدیرکل ورزش وجوانان استان در گفتگو با برنا:

با وجود تمامی ناملایمات وحق کشی های فراوان درجاکارتا کاروان ایران دراین مسابقات بسیار قوی ظاهر شد

۱۳۹۷/۰۶/۱۱ - ۱۶:۲۶:۲۲
کد خبر: ۷۴۸۶۱۷
با وجود تمامی ناملایمات وحق کشی های فراوان درجاکارتا کاروان ایران دراین  مسابقات  بسیار قوی ظاهر شد
مدیرکل اداره ورزش و جوانان ایلام :خوشبختانه در طول پنج سال اخیر، با حمایت های شخص رییس جمهور و وزیر محترم ورزش و جوانان، شاهد افزایش چشمگیر افتخار آفرینی های ورزشکاران استانی و کشوری در سطح فراملی بوده ایم.

مدیرکل ورزش وجوانان استان ایلام در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار کرد: امید و نشاطی که با هدایت مقام معظم رهبری و در سایه تدبیر ریاست محترم جمهوری اسلامی و اهتمام دولتمردان خستگی ناپذیر دولت یازدهم ودوازدهم  با همدلی و همزبانی ملت شریف ایران اسلامی حاصل شده بزرگترین سرمایه ی نظام است.

او افزود: به منظور گرامیداشت هفته دولت و در راستای خدمات رسانی به مردم شریف و ورزش دوست ایلام، اداره ورزش و جوانان استان یازده پروژه را برای کلنگ زنی و ۸ پروژه نیز برای افتتاح در این هفته درنظر گرفته بود که از این تعداد، خوشبختانه ۱۰ پروژه کلنگ زنی وهمچنین سالن ورزشی چندمنظوره ی بانوان آبدانان به طور کامل افتتاح وبه بهره برداری رسید.

وی تصریح کرد: سالن های ورزشی هفت چشمه، شهید کشوری و بیجنوند چرداول و حیدرآباد هم جزو پروژه هایی بودند که در برنامه ی افتتاحی قرار داشته ولی بدلیل یکسری نواقص جزیی  افتتاح آن ها به بعد از رفع  نواقص موکول شود.

حیدرزاده با اشاره به سرانه ی ورزشی استان ایلام و تلاش اداره ورزش و جوانان استان به منظور افزایش فضای ورزشی گفت: هم اکنون میزان سرانه ورزشی ایلام حدود ۸۶ سانتی متر مربع است که با افتتاح پروژه های در دست بهره برداری در سطح استان، انتظار داریم این رقم به ۹۵ سانتی متر برای هر نفر برسد.

اوادامه داد:  با برنامه ریزی های صورت گرفته، تا پایان سال ۹۸ سرانه ورزشی استان را به بالای یک متر برسد که با استانداردهای جهانی مطابقت داشته باشد.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان ایلام در ادامه، با اشاره به تلاش های صورت گرفته به منظور ترویج فرهنگ ورزش و نشاط در سطح استان، از حمایت های وزاررت ورزش و جوانان، استانداری ایلام، نمایندگان محترم استان در مجلس و همچنین پرسنل اداره ورزش و جوانان در سراسر استان قدردانی نمود و تاکید کرد: قطعا با توسعه ی زیرساخت های ورزشی استان، در سال های آینده شاهد جهش بزرگی در زمینه رونق و توسعه ورزش در ایلام خواهیم بود.

او اظهار داشت: این اداره برنامه های متعددی را به منظور حمایت از ورزشکاران استان در نظر گرفته که از جمله ی آن ها می توان به ساخت سالن بین المللی تیراندازی با اعتبار ۵ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی اشاره کرد که در سطح کشور و حتی خاورمیانه شاخص و نمونه است و در تلاش هستیم تا پایان امسال، این پروژه ی بزرگ ملی آماده بهره برداری شود.

حیدرزاده افزود: با افتتاح این سالن بین المللی، هیئت تیراندازی استان می تواند استعدادهای برتر ایلام را در زمینه ی تیراندازی، برای حضور در مسابقات ملی و فراملی آماده سازد.

وی در بخش دیگری از این گفتگو، برگزاری بیش از ۱۵۰ برنامه ی ورزشی در سطح استان، همچون پیاده روی، ورزش صبحگاهی، ورزش های رزمی و .... در دو بخش آقایان و بانوان را، نشان از حرکت رو به رشد جایگاه ورزش در بین مردم ایلام دانست و گفت:علاوه بر برگزاری مسابقات استانی در رشته های مختلف ورزشی، ما در سطح منطقه نیز میزبان برگزاری مسابقات ورزشی، از جمله هندبال نوجوانان بوده ایم که مورد استقبال فراوانی قرار گرفت.

این مقام مسئول، با اشاره با توجه ویژه ی مسئولان دولت تدبیر و امید به امر ورزش و تقویت روحیه نشاط در جوانان، بیان کرد: خوشبختانه در طول پنج سال اخیر، با حمایت های شخص رییس جمهور و وزیر محترم ورزش و جوانان، شاهد افزایش چشمگیر افتخار آفرینی های ورزشکاران کشور در سطح فراملی بوده ایم.

حیدرزاده افزود:حضور موفق در بازیهای المپیک و هم چنین مسابقات آسیای اخیر در جاکارتای اندونزی که کاروان ایران با کسب مدال های رنگارنگ توانست عنوان عنوان ششمی این مسابقات را به دست آورد، نشان دهنده ی ارتقای جایگاه ورزشکاران ایرانی در سطوح منطقه ای و جهانی است.

حیدرزاده وقوع چنین رویدادهایی را در صحنه های ورزشی بین المللی به دور از اخلاق ورزشی و قانون دانست و تصریح کرد: با وجود تمامی ناملایمات، کاروان ایران در این مسابقات آسیایی بسیار قوی ظاهر شد و امیدواریم در آینده بتوانیم جایگاهی برتر و بهتر در عرصه ی مسابقات ورزشی بین المللی کسب نماییم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز