استاندار ایلام :

اربعین ۹۷ باید مردمی تر از همیشه برگزار شود

۱۳۹۷/۰۶/۱۲ - ۱۲:۵۸:۰۶
کد خبر: ۷۴۸۸۸۱
اربعین ۹۷ باید مردمی تر از همیشه برگزار شود
استاندار ایلام گفت: هیچ کدام از دستگاه های اجرایی حق دایر کردن موکب ندارند بلکه باید تلاش کنند این کار کاملا مردمی باشد

به گزارش برنا از ایلام- قاسم سلیمانی دشتکی در نشست ستاد اربعین استان ایلام اظهار داشت : اربعین را بایست مردمی برگزار کنیم و دستگاه های اجرایی استان باید تمام هزینه ها را در راستای ایجاد زیرساخت ها متمرکز کنند تا به مرور شاهد اقتصادی شدن این مقوله برای مردم استان باشیم و فواید اقتصادی آن به مردم برسد.

 استاندار ایلام با واگذاری پایانه اربعین و برکت به شهرداری مهران موافقت کرد و گفت: شهرداری مهران این پارکینگ ها را به شرط تامین امنیت، حفاظت و واگذاری غرفه ها به بخش خصوصی در اختیار خواهد گرفت.

او افزود: شهرداری موظف است از ظرفیت شرکت هایی که در انتظام تخصص لازم را دارند استفاده کند و با همکاری نیروی انتظامی نیروهای لازم را در این خصوص به خدمت بگیرد.

وی، با پیشنهاد استفاده از ظرفیت بازنشستگان نیروی انتظامی برای تامین امنیت پارکینگ های شهر مهران افزود: شهرداری در این زمینه مجری است و باید تمام تلاش خود را به کار گیرد تا مشکلات سال های پیش در مهران تکرار نشود و نظم خاصی در پایانه مرزی مهران حاکم باشد.

استاندار ایلام در بخش دیگری از سخنانش به تصویب جزئیات منطقه آزاد مهران در مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: بعد از تصویب کلیات این طرح در مجلس شورای اسلامی امروز شاهد تصویب جزئیات آن نیز بودیم و امیدواریم به زودی شاهد تصویب نهایی آن در شورای نگهبان باشیم.

 

 

نظر شما