رئیس اداره ورزش دهلران:

دعوت از ۹ ورزشکار دهلرانی به تیم های ملی

۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۱۴:۱۰:۱۶
کد خبر: ۷۴۹۳۷۴
دعوت از ۹ ورزشکار دهلرانی به تیم های ملی
مدیر اداره ورزش و جوانان دهلران گفت: از ابتدای امسال تاکنون 9 نفر از ورزشکاران این شهرستان موفق به حضور در اردوی تیم های ملی شده اند

به گزارش برنا از ایلام غلامرضا شاه محمدی  از اختصاص هفت میلیارد ریال برای توسعه ورزش همگانی و قهرمانی در این شهرستان طی سال جاری خبر داد و اظهار داشت: این اعتبار از محل کمیته برنامه ریزی شهرستان برای تجهیز، تکمیل و نگهداری اماکن ورزشی اختصاص یافته است.
او از کسب 19 مقام کشوری توسط ورزشکاران دهلرانی در 6 ماهه اول سال جاری خبر داد و افزود: هیات کاراته با 6 مقام بیشترین سهم از این تعداد را به خود اختصاص داده ضمن اینکه امسال 9 نفر از ورزشکاران این شهرستان به اردوی تیم ملی در رده های مختلف دعوت شد.
مدیر اداره ورزش و جوانان دهلران بهره برداری از سالن ورزشی عین خوش با اعتبار هفت میلیارد و 540 میلیون ریال از برنامه های این اداره در سال 97 برشمرد و تاکید کرد: کلنگ زنی 2 زمین چمن مصنوعی در بخش سراب میمه و بخش موسیان با اعتبار یک میلیارد ریال از دیگر فعالیت های اداره ورزش و جوانان دهلران در سال جاری خواهد بود.
او با اشاره به فعالیت 32 هیات ورزشی در این شهرستان گفت: دهلران دارای 2 هزار و 500 نفر ورزشکار سازمان یافته و 32 باشگاه خصوصی است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز