استاندار ایلام :

مشکلات پیمانکاران در ایلام برطرف می شود

۱۳۹۷/۰۶/۱۸ - ۱۴:۵۲:۱۹
کد خبر: ۷۵۱۱۷۷
مشکلات پیمانکاران در ایلام برطرف می شود
استاندار ایلام:به دنبال این هستیم ضمن پرداخت مطالبات پیمانکاران از منابع مختلف مساعدت های لازم نیز بعمل آید.

به گزارش برنا از ایلام سلیمانی دشتکی در دیدار با پیمانکاران راهسازی مسیرهای اربعین استان از رایزنی های خود در خصوص جبران خسارت پیمانکاران با رئیس سازمان برنامه و بودجه و دیگر مسئولان ذی ربط خبر داد و گفت؛ امیدواریم این پیگیری ها نتیجه دهد و قسمتی از مشکلات پیمانکاران حل و فصل گردد.
او در ادامه در خصوص عملیات راهسازی در محورهای اربعین گفت؛ بایست پیمانکاران نسبت به تعهدات خود عمل کنند چرا که ما براساس آن برنامه‌ریزی کرده ایم.
استاندار ایلام با اشاره به اختصار 170 میلیارد تومان ظرف سه سال برای محور ایلام-صالح آباد- مهران خبر داد و گفت؛ برای سال جاری بیش از 60 میلیارد تومان اختصاص یافته است که می بایست در این راستا اقدام لازم صورت پذیرد.

او در ادامه خواستار رفع موانع پیش روی پیمانکاران در جهت اجرای تعهدات خود شد و گفت؛ به دنبال این هستیم ضمن پرداخت مطالبات پیمانکاران از منابع مختلف مساعدت های لازم نیز بعمل آید.
سلیمانی دشتکی در پایان به پیمانکاران سفارش کرد که پرداخت ها به موقع باشد و در صورت وضعیت ها تنگ نظری را کنار بگذارند. 
در این نشست پیمانکاران از مسائل و مشکلات خود از جمله کمبود نقدینگی، انباشت مطالبات، مابه تفاوت قیمت ها در پی اختلالات ارزی پیش آمده، مشکل قیر و ... گفتند و استاندار ایلام نیز دستورات لازم درخصوص برطرف شدن موانع پیش روی پیمانکاران صادر نمود

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز