سرهنگ همتی زاده;

موتورسیکلت سواران، آسیب پذیرترین کاربران جاده ای

۱۳۹۷/۰۶/۱۹ - ۱۴:۴۰:۴۹
کد خبر: ۷۵۱۵۸۳
موتورسیکلت سواران، آسیب پذیرترین کاربران جاده ای
رئیس پلیس راه استان ایلام با بیان اینکه موتورسیکلت سواران از آسیب پذیرترین کاربران جاده ای محسوب می شوند، گفت: تصادفات این گروه از وسایل نقلیه ممکن است به فوت یا جراحات شدید راکبان موتور سیکلت منجر شود.

به گزارش برنا از ایلام سرهنگ رضا همتی زاده"در مراسم طرح ایمن سازی تردد موتورسیکلت سواران و اهدا کلاه ایمنی رایگان در روستای زنجیره علیا از توابع شهرستان سرابله اظهار داشت: بخش قابل توجهی از تصادفات موتورسیکلت سواران به صورت واژگونی و خروج از جاده به علت تخطی از سرعت مطمئنه واقع می شود که می طلبد ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی ، این دسته از کاربران، تجهیزات ایمنی همانند کلاه ایمنی به همراه داشته و از آن استفاده کنند.

وی ادامه داد: سر، مهمترین و حساس ترین اعضا بدن است و بیشترین علت فوت در تصادفات موتورسیکلت مربوط به ضربه وارده به سر می باشد و بهترین راه برای محافظت از سر در تصادفات، استفاده از کلاه ایمنی است.

همتی زاده در پایان گفت: ما روستاهای پرتردد در بحث موتورسیکلت را شناسایی و با استفاده از امکانات موجود و با همکاری اداره کل راهداری استان با توزیع کلاه ایمنی رایگان در جهت ایمن سازی تردد موتورسیکلت سواران اقدام می کنیم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز