استاندار ایلام؛

با گفتار غیر مسند ذهن جامعه را به مسائل غیر واقعی مشوش نکنیم

۱۳۹۷/۰۶/۲۱ - ۱۲:۱۶:۵۷
کد خبر: ۷۵۲۱۷۸
با گفتار غیر مسند ذهن جامعه را به مسائل غیر واقعی مشوش نکنیم
در قضاوت ها و داوری هایمان جانب اعتدال را رعایت کنیم

 به گزارش برنا از سرابله قاسم سلیمانی دشتکی در سفر به شهرسرابله در نشست ائمه جمعه استان که با حضور حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا لطفی نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام و سایر ائمه جمعه شهرستان های استان برگزار شد شرایط امروز کشور را نیازمند اتحاد و وحدت بیش از پیش دانست و گفت؛ بایستی مواظب بود که در قضاوت ها و داوری هایمان جانب اعتدال را نگه داریم.

او ادامه داد؛ کسانی که صاحب تریبون و قلم هستند بایستی برایند گفتار و نوشتارشان جوری باشد که به اتحاد و وحدت بیشتر بیانجامد و دایره دوستداران نظام و انقلاب را بیشتر کند.

اوافزود؛ معمولا در شرایط سختی بیشتر به کمک هم نیازمند هستیم پس لازم است هنگامی که همه ما دشمنی واحد داریم همه یکصدا و همدل در مقابل آن بایستیم.

نماینده عالی دولت در استان با اشاره به جنگ روانی دشمن اظهار داشت؛ اکنون که دشمنان این آب و خاک توان مقابله رو در رو با کشورمان ندارند روی به جنگ روانی آورده اند و می خواهند با القائات نادرست ذهن مردم و جامعه را مشوش کنند. 

او ادامه داد؛ دشمن اول به دنبال ساقط کردن نظام بعد به دنبال تجزیه کشور است پس همه بایست در مقابل نقشه شوم دشمن هشیار باشیم که آنها موجودیت ایران را نشانه گرفته اند.

استاندار ایلام تنها راه مقابله با دشمن در وضعیت فعلی کشور را اتحاد و وحدت و برادری عنوان کرد و گفت؛ در این شرایط 3 راه وجود دارد؛ 

تسلیم شدن در مقابل دشمن که هرگز ملت بزرگ ایران اسلامی تن به این ذلت نخواهد داد مقابله با دشمن با وجود برخی اختلافات درونی که این راه هم سرانجام خوبی ندارد چراکه در اینصورت با همه توان در مقابل دشمن قرار نمی گیریم.

همه متحد و یکصدا در مقابل دشمن بایستیم و این تنها راه مقابله با دشمن است و سرانجام آن چیزی جز پیروزی و سربلندی نیست.

سلیمانی دشتکی در ادامه با ذکر این مهم که بایست مواظب بود با اعمال شتابزده به جنگ روانی دشمن دامن نزنیم اضافه کرد؛ بطور مثال اگر به کسی که هنوز جرمش ثابت نشده است یا هنوز در مورد اتهامات نسبت داده شده تحقیق و بررسی نشده است نبایستی به چشم یک مجرم به او نگریست و در جامعه آن را در بوق و کرنا کرد.

اوتاکید کرد؛ در شرایط پیش روی اگر نقدی هم داریم با حس دلسوزی بیان شود و در کنار آن نقاط قوت و مثبت را نیز ببینیم و بگوئیم. 

   اوافزود؛ امروز جامعه نیازمند امید آفرینی هست پس بایست مواظب بود که با گفتار غیر مستند ذهن جامعه را به مسائل غیر واقعی مشوش نکنیم.

او در پایان ابرز امیدواری کرد که به حول و قوه الهی از موانع پیش رو عبور خواهیم کرد و تصریح نمود؛ ما در گذشته شرایط به مراتب سخت تری را پشت سر گذاشته ایم و امروز نیز این امر محقق خواهد شد.

 

 

نظر شما