خودآموز;

مصوبات سفر وزیر ، نویدبخش توسعه زیرساخت‌های فرهنگی و هنری ایلام است

۱۳۹۷/۰۶/۲۴ - ۱۵:۰۱:۳۹
کد خبر: ۷۵۳۴۷۶
مصوبات سفر وزیر ، نویدبخش توسعه زیرساخت‌های فرهنگی و هنری ایلام است
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: در سفر اخیر وزیرفرهنگ و ارشاد اسلامی به ایلام تصمیمات مناسبی برای توسعه زیرساخت‌ها و تقویت فعالیت‌های فرهنگی و هنری گرفته شد .

به گزارش برنا ازروابط عمومی فرهنگ وارشاد از ایلام عمران خودآموز در یادداشتی به شرح زیر دستاوردهای سفر دکتر صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را تشریح کرد :

ایلام روزهای ۱۹ و ۲۰ شهریور ۹۷ مقصد هشتمین سفر برنامه‌ای وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بود. در این سفر علاوه بر حضور در شهرستان دره‌شهر و شرکت در نشست هنرمندان چهار شهرستان حوزه جنوبی، در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان حضور یافت؛ به دیدار پیشکسوتان عرصه هنر رفت و پای صحبت اهل هنر نشست .

سفر وزیر فرصتی فراهم کرد تا نمایندگان تمام گروه‌های فرهنگی، هنری،رسانه‌ای و دینی خواسته‌های خود را با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در میان گذارند .

به گمانم مهمترین دستاورد سفر دکتر سیدعباس صالحی به استان ایلام،آشنایی ایشان با ظرفیت‌های فرهنگی و هنری استان بود. در این مدت کوتاه از کوچکترین فرصتی برای معرفی ظرفیت‌ها به ایشان دریغ نشد و متناسب با آن، مطالبات و خواسته‌های هنرمندان نیز مطرح و مورد تایید و تصویب قرار گرفت .

با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و همراهی استاندار ایلام، مباحث فرهنگی و هنری در صدر مسائل استان قرار گرفت و تصمیمات مناسبی برای توسعه زیرساخت‌های این بخش و تقویت فعالیت‌های مربوطه گرفته شد .

بی‌گمان سفر برنامه‌ای وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به ایلام، محمل مناسبی برای رسیدن به وضع مطلوب در حوزه فرهنگ و هنر فراهم خواهد کرد .

امید است با پیگیری‌های مستمر، شاهد عملیاتی شدن مصوبات سفر و بهره‌مندی بیشتر از تصمیمات اتخاذ شده، باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز