معاون استاندار:

دانشگاهها باید درحل مسائل ومشکلات جامعه پیشگام باشند

۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۴:۱۵:۲۴
کد خبر: ۷۵۴۶۵۸
دانشگاهها باید درحل مسائل ومشکلات جامعه پیشگام باشند
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار ایلام: امروز اگر مسائل و مشکلاتی در حوزه اقتصادی داریم دانشگاه می تواند بعنوان پیشگام در عرصه علم و دانش و نوآوری علت یابی کند و در رفع آنها نقش آفرینی نماید

به گزارش برنا ازایلام دکتر درویشی در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی بر نقش محوری دانشگاه در حل مشکلات جامعه تاکید کرد و گفت؛ امروز نقش دانشگاه علاوه بر حل مسائل و چالش های پیش روی جامعه در پیوند و ارتباط برقرار نمودن بین علم و بازار کسب و کار است.
 اوافزود؛ امروز اگر مسائل و مشکلاتی در حوزه اقتصادی داریم دانشگاه می تواند بعنوان پیشگام در عرصه علم و دانش و نوآوری علت یابی کند و در رفع آنها نقش آفرینی نماید.
معاون امود اقتصادی به وجود برخی آسیب های اجتماعی در استان در طی سالیان متمادی اشاره کرد و گفت؛ برای سالهاست که برخی مسائل و مشکلات گریبانگیر استان ما هست اما در کمال تعجب هنوز نتوانسته ایم راه حلی برای رفع آنها دست و پا کنیم!
اوگفت؛ واقعیت آن است که بروز یک مشکل زائده عدم برخورد صحیح با آن موضوع است و در این رابطه بایست مشکلات را علت یابی و ریشه یابی کرد و بعد در حل و فصل نمودن آن نسخه ای عملی پیچیده شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز