معاون استاندار;

وظیفه شورا فقط انتخاب شهردار و دهیار نیست

۱۳۹۷/۰۶/۲۷ - ۱۴:۲۱:۳۶
کد خبر: ۷۵۴۶۵۹
وظیفه شورا فقط انتخاب شهردار و دهیار نیست
معاون استاندار ایلام گفت: رسالت شورا فقط انتخاب شهردار نیست بلکه ایجاد یک بستر مناسب برای ایجاد یک عملکرد مثبت در شهرداری ها و دهیاری ها است.

به گزارش برنا از ایلام  ایلام، احمد کرمی در نشست نمایندگان شورای استان با نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به صحبت های برخی اعضای شورا ، اظهار کرد: طرح بیان مسئله از زبان اعضای شورا کفایت نمی کند بلکه بایست راه حل ها هم پیشنهاد گردد .

وی با بیان اینکه تا زمانی که مشکلات زیاد است اولویت بندی منابع حائز اهمیت است و در اینجا نیازمند یک مدیریت سیستماتیک و منظم هستیم، تصریح کرد: تداوم حرکت شهرداری ها به حالت سنتی با توجه به کمبود منابع و درآمد سخت است و شهرها نیازمند مدیریت خلاقانه و جدید هستند که در آن درآمدزایی اساس کار باشد .

معاون عمرانی استاندار ایلام با تاکید بر اینکه اگر بخواهیم راه گذشته را برویم نتایج مشابه گذشته را بدست خواهیم آورد و اگر بخواهیم دستاورد تازه ای داشته باشیم بایست راهی غیر از گذشته را انتخاب کنیم،  ادامه داد: در مشکلات دم زدن از ناامیدی چاره کار نیست بلکه باید مسئولیت پذیر بود و در جهت حل مشکلات چاره اندیشی کرد .

کرمی تاکید کرد: رسالت شورا فقط انتخاب شهردار نیست بلکه ایجاد یک بستر مناسب برای ایجاد یک عملکرد مثبت در شهرداری ها و دهیاری ها است به نحوی که خروجی کار به نفع مردم و توسعه شهر و روستا باشد. 

وی در ادامه ایجاد یک سیستم هماهنگ و منظم را لازمه توسعه همه جانبه دانست و گفت:در امر توسعه باید به گونه‌ای حرکت کرد که بصورت فراگیر شاهد تغییرات مثبت در سیستم باشیم که برای این مهم نیازمند هم افزایی در مشارکت متعهدانه و خلاقانه اجزای یک سیستم از شورا تا شهردار هستیم. 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز