استاندار ایلام در جمع عشایر:

مسئولین وظیفه دارند از عشایر حمایت کنند

۱۳۹۷/۰۷/۰۳ - ۱۳:۰۷:۰۴
کد خبر: ۷۵۶۹۹۱
مسئولین وظیفه دارند از عشایر حمایت کنند
استاندار ایلام در جمع عشایر گفت: عشایر همواره و در همه ی صحنه حامی نظام و انقلاب بوده است و وظیفه همه ی مسئولین نیز حمایت از عشایر است.

به گزارش برنا ازایلام؛ قاسم سلیمانی دشتکی در جلسه بررسی مسائل و مشکلات عشایر شهرستان های مهران و ملکشاهی افزود: بسیار خوشحالم که در بین عشایر هستم چرا که خود من هم از جنس عشایر هستم و افتخار می کنم که کاری برای رفع مشکلات عشایر انجام دهم.
وی با اشاره به تلاش های خوبی که برای توانمندسازی عشایر در دو شهرستان مهران و ملکشاهی صورت گرفته است خاطر نشان کرد: برای توسعه و رفع مشکلات شهرستان ملکشاهی با بنیاد مستضعفان به توافق رسیده ایم که صفر تا صد توسعه شهرستان ملکشاهی در حوزه های مختلف را بر عهده بگیرد و مطالعات این طرح ها هم انجام شده و ظرف دو یا سه سال آینده تحولات خوبی در این شهرستان شاهد خواهیم بود.
استاندار ایلام به بحث راه هایی که در این دو شهرستان وجود دارد اشاره کرد و گفت: 4 خطه کردن راه ایلام به مهران و همچنین ایلام، ملکشاهی به مهران هم به عنوان راه اصلی در حال اجرا است و نقاط حادثه خیز این راه نیز در حال رفع است.
وی همچنین به تصویب منطقه آزاد تجاری مهران اشاره کرد و تصریح نمود: با ایجاد این منطقه آزاد ارزش افزوده بسیار خوبی به تولید کنندگان و دامداران و عشایر این منطقه افزوده خواهد شد و زمینه صادرات تولیدات عشایر این مناطق نیز محیا خواهد گشت.
این مقام مسئول تأکید کرد: همه ی ما و مسئولین تلاش دارند که مشکلات و موانع سر راه عشایر را مرتفع سازیم و در این راه از هیچ کاری فروگذار نخواهیم بود.
وی افزود؛ مدیران ما نیز بایست به سمت اجرایی نمودن قول و وعده های خود در قبال عشایر بروند و از شعارهای غیر عملی خود داری نمایند.
در پایان استاندار ایلام در حضور مسئولان دستگاه های ذی ربط مسائل و مشکلات عشایر این دو شهرستان را احصاء نمود و دستورات لازم در جهت رفع آنها صادر نمود

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز