فرماندار چرداول:

مدیران باید تکریم ارباب رجوع را اولویت کاری خود قرار دهند

۱۳۹۷/۰۷/۰۸ - ۱۳:۴۳:۵۲
کد خبر: ۷۵۸۸۶۸
مدیران باید تکریم ارباب رجوع را اولویت کاری خود قرار دهند
فرماندار چرداول در معارف رئیس جدید اداره صمت چرداول :این کافی نیست که مدیران فقط خود به تکریم ارباب رجوع عمل کنند علاوه بر مدیر لازم است کارکنان تحت مسئولیتش را توجیه وبر عملکرد آنان در برخورد با ارباب رجوع نظارت کافی داشته باشند.

فرماندارچرداول در مراسم معارفه مسئول جدید صنعت معدن وتجارت شهرستان چرداول بر لزوم تکریم ارباب رجوع و پرهیز از روزمرگی در ادارات تاکید نمود و اظهار داشت: از مدیران و کارکنان انتظار می رود تکریم ارباب رجوع را بعنوان یکی از وظایف اولیه و اصلی خود مورد توجه قرار دادهند

او افزود:مدیران با مردم باکمال خوشرویی و تکریم رفتارنموده ومطالباتشان را تامین و یا پاسخ اقنایی به آنان بدهند.

او ادامه داد:این کافی نیست که مدیران فقط خود به تکریم ارباب رجوع عمل کنند  علاوه بر مدیر لازم است کارکنان تحت مسئولیتش را توجیه  وبر عملکرد آنان در برخورد با ارباب رجوع  نظارت کافی داشته باشند.

فرماندار چرداول در خصوص مسئولیت صنعت ومعدن گفت: این اداره باید با هماهنگی وتعامل لازم با اتاق اصناف وتعزیرات در حوزه نظارت بربازار وهمچنیین نانوای های تولیده کننده نان در سطح شهرستان به منظور برخورد با اصناف متخلف وگرانفروش  همکاری لازم داشته باشند.

درپایان این مراسم اصغرملک زاده بعنوان رئیس جدید صنعت معدن وتجارت شهرستان چرداول معرفی واز خدمات میرزایی رئیس قبلی این اداره قدرانی شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز