معاون سیاسی استاندار:

تشکیل هیئت اندیشه ورز حوزه سیاسی راهکاری برای توسعه سیاسی در استان است

۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۴:۳۳:۴۶
کد خبر: ۷۵۹۲۱۰
تشکیل هیئت اندیشه ورز حوزه سیاسی  راهکاری برای
 توسعه سیاسی در استان است
معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام از کارهای مهم در دست اقدام هیئت اندیشه ورزان را تدوین سند توسعه اجتماعی عنوان کرد و گفت؛ تشکیل هیئت اندیشه ورز حوزه ی سیاسی یکی از دغدغه های اصلی ما بوده و هدف از تشکیل آن برنامه ریزی برای توسعه سیاسی است.

به گزارش برنا ازایلام ؛ محمد نوذری در جلسه هیئت اندیشه ورز حوزه سیاسی افزود: ما اگر می خواهیم آسیب های مختلف جامعه را مدیریت و رفع کنیم باید از دانشگاه کمک بگیریم و تنها راه ما ورود دانشگاه به مباحث و آسیب های اجتماعی و سیاسی جامعه است و امروز اگر مشکلی در حوزه های مختلف داریم به این دلیل است که از ظرفیت های علمی دانشگاه ها برای شناسایی و رفع مشکلات در جامعه به درستی استفاده نکرده ایم.
او با اشاره به اهمیت و ضرورت برگزاری جلسات هیأت های اندیشه ورز در حوزه های مختلف خصوصا مسائل اجتماعی و سیاسی خاطر نشان کرد: امروز در شرایط موجود برای برای رفع مشکلات باید در بحث فرهنگ سازی و رفع نیازهای اجتماعی و سیاسی مردم گام های مثبتی برداشته شود.
اوگفت: ما در حوزه توسعه ی سیاسی با مشکلاتی رو به رو هستیم و حال سیاسی جامعه ما خوب نیست ,آسیب های بسیاری در این حوزه از قبیل قومیت گرایی، سیاست زدگی و دیگر مشکلات مشاهده می شود که می طلبد برای آن برنامه ریزی داشته باشیم و برای برنامه ریزی در این حوزه باید از اساتید دانشگاه و صاحبنظران حوزه سیاسی استفاده کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز