معاون فرهنگ وارشاد ایلام:

دومین جایزه کتاب سال استان ایلام برگزار می شود

۱۳۹۷/۰۷/۰۹ - ۱۴:۳۳:۳۹
کد خبر: ۷۵۹۲۱۷
دومین جایزه کتاب سال استان ایلام برگزار می شود
معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام گفت: نویسندگان و ناشرانی که قصد شرکت در دومین جایزه کتاب سال استان ایلام را دارند فقط تا پایان آبان ماه امسال فرصت ارسال اثر به این جشنواره را دارند.
به گزارش برنا از ایلام ,یونس قیطانی اظهار داشت: دومین دوره جایزه کتاب سال استان ایلام  آذر ماه امسال با همکاری اداره کل ارشاد اسلامی این استان،معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی،خانه کتاب و موسسه فرهنگی،هنری اقلیم هشت ایلام برگزار می شود.

او افزود: جایزه کتاب سال استان ایلام به کلیه ی مولفان و پدیدآورندگانی که در سال 1396 و سال 1395 در حوزه ایلام شناسی و تمام حوزه ها برای نخستین بار با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اثر خود را منتشر کرده باشند به انتخاب هیئت داوران تعلق خواهد گرفت.

قیطانی با اشاره به اینکه ملاک سال انتشار این کتاب ها شناسنامه کتاب خواهد بود گفت: ویراست جدید آثار علمی چنانچه به تشخیص گروه داوری40 درصد نسبت به ویراست قبلی تغییر کرده باشند مجدداً قابل بررسی خواهد بود.

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام با اعلام اینکه هدف از برگزاری این جایزه حمایت و تشویق مولفان، مترجمان و ناشران استان ایلام است  گفت:متقاضیان می توانند تعداد سه نسخه از اثر خود را تا 30 آبان ماه امسال  برای داوری به دبیرخانه دومین دوره جایزه کتاب سال استان ایلام واقع در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ارسال کنند.

 

نظر شما