فرماندار دهلران:

توسعه اقتصادی و اشتغالزایی روستایی نیازمند مشارکت مردم است

۱۳۹۷/۰۷/۱۴ - ۰۸:۴۰:۱۶
کد خبر: ۷۶۰۸۴۳
توسعه اقتصادی و اشتغالزایی روستایی نیازمند مشارکت مردم است
فرماندار دهلران گفت :دولت در این زمینه برای اشتغال روستاها و جلوگیری از مهاجرت تسهیلات خوبی اختصاص داده که مردم می توانند با ارایه طرح ها از این تسهیلات بهره مند شوند.

به گزارش برنا از ایلام:سید حسینعلی موسوی در نشست توسعه اقتصادی و اشتغالزایی روستایی با حضور گروه نظارت بر اجرای طرح های روستایی، بخشدار موسیان و دهیاران روستاهای هدف طرح گفت: 9 روستا در این شهرستان هدف اجرای طرح هستند که اطلاعات آنها در خصوص ظرفیت ها و مزیتها و قابلیت آنها جمع آوری شده است.

وی افزود: طرح هایی در حوزه های کشاورزی و دامداری و صنایع دستی برای این روستاها تعریف شده و گروه نظارت نیز این روند را در جهت هر چه بهتر اجرایی شدن طرح ها بررسی و بصورت تخصصی موضوعات را دنبال می کنند.

موسوی بر ضرورت تشویق مردم به استفاده از تسهیلات اشتغال روستایی متناسب با ظرفیت های هر روستا تاکید کرد و گفت: دولت در این زمینه برای اشتغال روستاها و جلوگیری از مهاجرت تسهیلات خوبی اختصاص داده که مردم می توانند با ارایه طرح ها از این تسهیلات بهره مند شوند.

فرماندار دهلران گفت: مطالعات علمی طرح ها توسط دانشگاه ایلام در مدت 6 ماه انجام می شود و با ارایه به سازمان برنامه ریزی و وزارت کشور و پس از تایید جهت اجرا به استان و شهرستان داده می شوند.

 

وی بر ضرورت کارشناسی دقیق طرح ها تاکید کرد و گفت: بخشدار و دهیار روستاهای هدف طرح باید با دقت و بررسی همه جوانب از این فرصت در جهت بهره مندی مردم از تسهیلات استفاده و مردم را تشویق کنند که در این طرح مشارکت کنند.

موسوی با تقدیر از سلیمانی دشتکی استاندار ایلام بخاطر توجه به طرح های روستایی این شهرستان گفت: تا کنون 130میلیارد ریال اعتبارات طرح های روستایی در شهرستان جذب شده که 50میلیارد ریال نیز اضافه بر سقف تعیین شده برای شهرستان است و تاکید می شود که دستگاه های نظارتی در جهت جلوگیری از انحراف در اجرای طرح ها نظارت خود را اعمال کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز