استاندار ایلام خبرداد:

چند عضو کابینه دولت تدبیر و امید در راه ایلام

۱۳۹۷/۰۷/۲۹ - ۰۹:۰۸:۲۷
کد خبر: ۷۶۷۰۱۲
چند عضو کابینه دولت تدبیر و امید در راه ایلام
یک معاون رئیس جمهور، دو وزیر، دو معاون سازمان برنامه و بودجه کشور، استاندار واسط عراق و جمعی دیگر از مسئولان ارشد کشوری و لشکری در راه ایلام هستند.

 به گزارش برنا ازایلام قاسم سلیمانی دشتکی در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان با ذکر این مهم که امروز به لطف امام حسین(ع) ایلام مرکز توجه در کشور شده است، گفت؛ طی یکی دو ماه گذشته بین 60 تا 70 دیدار با مسئولان ارشد کشوری و لشکری داشته ایم و امروز نیز شاهد حضور پررنگ مسئولان کشوری در استان ایلام هستیم.

او با تاکید بر وحدت و انسجام بیشتر جهت استفاده مطلوب از این فرصت های مغتنم ابراز داشت؛ حال که به واسطه حضور مسئولان ارشد کشور ایلام در کانون توجه قرار گرفته است لازم است با همدلی و همبستگی بیشتر برای توسعه استان ایجاد هم افزایی کنیم.

او به سفر مقامات ارشد ایران و عراق به استان طی هفته گذشته اشاره کرد و گفت؛ در روزهای پیش رو نیز معاون رئیس جمهور، دو وزیر، استاندار واسط عراق و معاونین سازمان برنامه و بودجه به استان ایلام سفر می کنند.

استاندار ایلام توسعه استان را نیازمند باز تعریف فرهنگ کار در استان عنوان کرد و گفت؛ بطور کلی برای توسعه استان نیازمند سه مولفه زیر هستیم؛

الف. نیازمند روحیه جهادی و انقلابی مدیران هستیم.

ب. فرهنگ کار استان باز تعریف شود تا همه صرفا دنبال کارمند شدن نباشند.

ج. در سیستم مدیریتی بروکراسی حذف شود.

وی در ادامه به سرمایه گذاری 5 میلیون دلاری سرمایه‌گذاری شرکت چینی در ایلام اشاره کرد و گفت؛ در شرایط کنونی حضور سرمایه گذاران خارجی در ایلام می تواند یک موفقیت بزرگ در جهت توسعه استان باشد.

او در پایان به نقش جوانان در توسعه کشور و استان اشاره کرد و گفت؛ ما در راستای برنامه های دولت چه در انتصابات و چه در انتخاب مشاورین جوان به مقوله جوانان توجه کرده ایم.

وی سپس انتصاب مشاورین جوان را تشریفاتی ندانست و گفت؛ مدیران بایست نسبت به موضوع مشاوران جوان در دستگاه های خود اهتمام ویژه داشته باشند و آنان را در امورات پیش روی خود درگیر کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز