تردد بیش از ۲میلیون خودرو در مسیر ایلام مهران

۱۳۹۷/۰۸/۰۲ - ۱۲:۰۶:۴۵
کد خبر: ۷۶۸۵۵۸
تردد بیش از ۲میلیون خودرو در مسیر ایلام مهران
مدیرکل راهداری و حمل جاده ای ایلام گفت: 2 میلیون و 145 هزار و 605 تردد خودرویی از ابتدای ماه صفر تا پایان روز گذشته در مسیر ایلام به پایانه مرزی مهران ثبت شده

به گزارش برنا از ایلام نورالله دلخواه روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ان  اظهار داشت: این میزان تردد خودرو ثبت شده شامل وسایل نقلیه خصوصی و ناوگان عمومی چون اتوبوس از نقاط کشور است که زائران اربعین را به پایانه مرزی مهران منتقل می کنند.

وی افزود: بر اساس آمار در شبانه روز گذشته 121 هزار زائر دارای روادید و گذرنامه از طریق مرز مهران وارد خاک عراق شده اند.

مدیرکل راهداری و حمل جاده ای ایلام یادآور شد: از ابتدای ماه صفر تا پایان دیشب نیز 575 هزار زائر داخلی و خارجی به منظور شرکت در آیین های سوگواره اربعین ار مرز مهران به عتبات عالیات سفر کرده اند.

دلخواه گفت: تمهیدات لازم برای تسهیل خروج و ورود زائران اربعین از گذرگاه مرزی مهران مهیاست، ضمن اینکه نقاط حادثه خیز مسیرهای منتهی به پایانه مرزی شناسایی شده و تا قبل از اربعین ایمن سازی می شوند. 

وی به پیش بینی افزایش تردد زائران اربعین حسینی در سال جاری اشاره کرد و افزود: تدارک کافی برای تامین وسایل نقلیه عمومی برای جا به جایی زائران عتبات عالیات قبل از برگزاری کنگره بزرگ اربعین صورت می گیرد و در این خصوص از ظرفیت سایر استان ها همانند سال های گذشته استفاده خواهد شد.

وی با بیان اینکه پایانه مرزی مهران با تمام امکانات آماده خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی است، اضافه کرد: پایانه مهران نزدیک به 96 گیت خروجی دارد که در حال حاضر امکان تردد در تمامی آنها برقرار است

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز