مدیر کل اوقاف وامور خیریه ایلام;

روزانه ۱۰ هزار پرس غذا بین زائران در مهران توزیع می شود

۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۰۹:۲۸:۴۷
کد خبر: ۷۷۰۲۰۲
روزانه ۱۰ هزار پرس غذا بین زائران در مهران توزیع می شود
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام گفت: روزانه 10 هزار وعده غذای گرم به همت موکب بزرگ این نهاد مستقر در مهران بین زائران اربعین حسینی توزیع می شو
به گزاراش برنا از ایلام حجت الاسلام مرتضی عزیزی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: هزینه این میزان پخت غذا برای زائران از محل درآمد موقوفات 6 استان کشور و بخشی هم نذورات مردمی عمومی تامین می شود.
او گفت: امسال با بخشی از درآمد موقوفات 6 استان کشور که واقفان برای خدمات دهی زائران اباعبدالله الحسین(ع) اختصاص داده اند بزرگترین موکب در شهرستان مرزی مهران راه اندازی و بصورت شبانه روزی در حال فعالیت است. 
او ادامه داد: در این زمینه ادارات اوقاف و امور خیریه استان های ایلام، خراسان شمالی، سمنان، گلستان، گیلان و آذربایجان غربی یک موکب بزرگ در کنار سایر موکب های تجمیعی در مهران راه اندازی کرده که علاوه بر پخت سه وعده غذا در طول روز با میان وعده نیز از زائران پذیرایی می شود. 
حجت الاسلام عزیزی با ذکر اینکه هزینه این موکب با اجرای نیت واقفین است، تاکید کرد: در این موکب علاوه بر پخت غذای گرم خدمات پزشکی، توزیع اقلام فرهنگی و مشاوره مذهبی توسط مبلغان دینی نیز انجام می شود.
 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز