نماینده ولی فقیه در استان ایلام:

مردم عاشورایی ایران اسلامی، تمام نقشه‌های ترامپ را نقش بر آب می‌کنند

۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۱۳:۳۳:۲۲
کد خبر: ۷۷۲۳۰۴
مردم عاشورایی ایران اسلامی، تمام نقشه‌های ترامپ را نقش بر آب می‌کنند
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام، گفت: حضور گسترده و باشکوه مردم ایلام در یوم‌الله ۱۳ آبان اعلام انزجار و نفرت از آمریکا و نظام سلطه است.

به گزارش برنا از ایلام ، حجت‌الاسلام و المسلمین  الله نور کریمی تبار در مراسم گرامیداشت روز مبارزه با استکبار جهانی، اظهار کرد: 13 آبان تاکنون سه رویداد تاریخی در شکست آمریکا را به خود دیده است و امسال حضور مردم در این روز شکست چهارم برای آمریکا را در تاریخ به ثبت می‌رساند.

او بابیان اینکه ملت ایران ابهت و اقتدار پوشالی آمریکا در سطح جهان را در هم شکست، افزود: امروز نیز تهدید و تحریم آن‌ها در اراده ملت ایران کمترین اثری ندارد و نسل امروز همانند نسل انقلاب اسلامی از آمریکا خشمگین است و زیر بار سلطه نمی‌رود و نخواهد رفت.

امام‌جمعه ایلام، با اشاره به حضور گسترده مردم ولایی و همیشه درصحنه ایلام در راهپیمایی 13 آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، یادآور شد: ملت ما شاگردان مکتب امام حسین (ع) هستند و هیچ‌گاه زیر سلطه بیگانگان نخواهد رفت و شعار مردم و ملت ایران اسلامی هیهات من الذله است.

حجت‌الاسلام کریمی تبار، گفت: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 13 آبان سال جاری درواقع، اعلام انزجار از نظام سلطه، ایستادگی و مقاومت در برابر زیاده‌خواهی‌های آمریکا و اعلام حمایت و گوش‌به‌فرمانی رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

او تأکید کرد: در شرایط فعلی وحدت و همدلی بین مردم و مسئولین بسیار حائز اهمیت است و دشمنان با تحریم‌های اقتصادی به دنبال ایجاد تفرقه بین مردم و مسئولان هستند که باید با وحدت و همدلی این توطئه را نیز خنثی کرد و باید گفت که نسل جدید انقلاب اسلامی همانند نسل اول انقلاب، با حضور باشکوه خود در 13 آبان، خشم خود را به نمایش نهاده و هیچ دشمنی با چنین ملتی نمی‌تواند مقاومت کند.

امام‌جمعه ایلام، در ادامه با اشاره به تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در 13 آبان، یادآور شد: برخی سؤال می‌کنند که سفارت‌خانه‌ها محل امنی هستند و تعرض به آنان اشتباه است، اما باید بدانند این جمله تا زمانی صادق است که به کشور میزبان تعرض نشود، حمله به سفارت آمریکا توسط دانشجویان یک اقدام انقلابی و مورد تائید حضرت امام راحل بود و از آن به‌عنوان انقلاب دوم یادکردند زیرا مستقیماً با ابرقدرت آمریکا برخورد کرده و موفق به شکست آن شدیم.

حجت‌الاسلام کریمی تبار، ابراز کرد: حمله نظامی آمریکا به طبس حادثه‌ای تاریخی و از آیات الهی است که قدرت پوشالی آمریکا را درهم شکست، رعب و وحشتی که طبس در دل آنان ایجاد کرد چیزی نیست که فراموش کنند، آمریکا ناجوانمردانه در جنگ تحمیلی، سکوهای نفتی ما را آتش زد و در هر صحنه‌ای که با ما رودررو شد، دست غیب الهی چنان به آنان ضربه زد که رئیس‌جمهور آمریکا اعلام کرد ما 7 هزار میلیارد دلار هزینه کردیم و شکست خوردیم.

امام‌جمعه ایلام، خاطرنشان کرد:، مردم انقلابی ما نشان داده‌اند که هرگز تسلیم خواسته‌های ناحق و یاوه‌گویی‌های آمریکا نمی‌شوند، آخرین تلاش آنان تحریم‌های به قول خودشان فلج‌کننده است، اما مگر ملت ما تسلیم یاوه‌گویی یک فرد می‌شوند.

 اوگفت: دشمنان انقلاب و نظامی اسلامی به‌ویژه آمریکای جنایتکار در همه‌ عرصه‌ها شکست‌خورده است، امروز دیگر دنیا با امریکا همراه نیست، لذا نتیجه رجزخوانی ترامپ در آستانه 13 آبان این می‌شود که کشورهایی را برای خرید از نفت ایران استثنا کردند چون می‌دانند دنیا با آنان همراه نیست و این نشانه شکست و شدت ضعف آمریکا و عزت و اقتدار ملت ایران است.

 

نظر شما