تقدیر شورای هماهنگی تبلیغات از حماسه سازی ایلامیان در ۱۳ آبان ۹۷

۱۳۹۷/۰۸/۱۳ - ۱۳:۳۳:۳۰
کد خبر: ۷۷۲۳۱۱
تقدیر شورای هماهنگی تبلیغات از حماسه سازی ایلامیان در ۱۳ آبان ۹۷
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام با صدور بیانیه از حماسه سازی امت همیشه بیدار استان در راهپیمایی یوم الله 13 آبان 97 تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از ایلام ، متن بیانیه به شرح زیر است : 

سپاس خداوند قادر و متعادل را به پاس توفیق الهی چهل سال مقاومت ، ایستادگی و صلابت سرافرازانه در برابر چهل سال دسیسه و توطئه نظام سلطه با محوریت طاغوت اعظم ، آمریکای جهانخوار و سلطه جو که امروز و در چهلمین سالگرد پیروزی نهضت شکوهمند اسلامی در برابر عزم و اراده پولادین ملت ایران به زانو درآمده است.

حضور پرشور و بابصیرت مردم مرزدار استان ایلام همگام و همصدا با ملت بزرگ ایران در راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی  نشان از روحیه انقلابی و اعتقاد راسخ در وفاداری و حفظ ارزشهای والای اسلامی در سرزمین مقدس ایران داشته که هیچگاه تعطیل پذیر نخواهد بود.

 غریوهای کوبنده و فریادهای رسای " هیهات من الذله " ، "مرگ بر آمریکا " و " مرگ بر اسراییل " در راهپیمایی این روز تاریخ ساز و فراموش ناشدنی ، نماد خشم مقدس و انقلابی ملت در مبارزه با استکبار جهانی بوده و " نه " بزرگی به امریکای جهانخوار ، این دشمن شماره یک بشریت بود.

این حضور آگاهانه و سرشار از پیام های ضداستکباری ملت ایران ، نمایش عظیمی از اتحاد و انسجام اقشار مختلف مردم در برابر زیاده خواهی های استکبار و ایادی مزدور بوده و تنها بخشی از اقتدار و عظمت ملی ایرانیان و موقعیت شناسی و لحظه شناسی ، بصیرت و آگاهی بالای ملت در بحث ، استکبار شناسی ، دشمن شناسی و شناسایی روش های نفوذ و دشمنی استکبار بود.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام ضمن قدردانی و تشکر صمیمانه از حضور دشمن‌شکن، مقتدرانه ، گسترده و هوشمندانۀ مردم همیشه در صحنه استان در راهپیمایی شکوهمند یوم‌الله 13 آبان و سپاسگزاری از تمامی مسئولان ، عوامل اجرایی و دست‌اندرکاران امر برگزاری مراسم تظاهرات یوم الله 13 آبان اعلام می دارد ؛ خلق این حماسۀ عاشورایی بی تردید پایه های کاخ استکبار جهان را به لرزه در می آورد.

همچنین این شورا بر خود لازم می داند از اصحاب محترم رسانه ، جراید ، مطبـوعات و خبـرگزاری ها به ‌ویژه صدا و سیمای مرکز ایلام که در آگاه‌سازی و روشنگری افکار عمومی و ترغیب مردم به حضور در مراسم تظاهرات و انعکاس مناسب اخبار و به‌نمایش‌درآوردن گوشه‌هایی هر چند کوچک از حماسه سازی های مردم این استان غیور و دلاور پرور  نقش اساسی ایفا کردند صمیمانه تشکر بعمل آورد. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز