امروزصورت گرفت,

دیدار جامعه ورزشی دهلران با فرماندار این شهرستان

۱۳۹۷/۰۸/۱۹ - ۱۲:۵۱:۲۸
کد خبر: ۷۷۴۰۷۳
دیدار جامعه ورزشی دهلران با فرماندار این شهرستان
مسئولان هیئت های ورزشی و جمعی از مربیان و ورزشکاران دهلران به منظور بیان مشکلات خود با فرماندار دهلران دیدار و ضمن بیان مشکلات راهکارهایی نیز در جهت رفع آنها کردند.

به گزارش برنا از ایلام ;در این نشست نصرالله موسوی رئیس هیئت تکواند، محمد اکبری رئیس هیئت کشتی، علی رضایی رئیس هیئت فوتبال ،فاطمه موحدی رئیس هیئت همگانی ،زیبا توحیدی کارشناس ورزش بانوان ،هادی کیانلویی رئیس هیئت بوکس، سجاد صیدی رئیس هیئت تکواندو زرین اباد، محمد حسین اسکندری مربی هیئت کاراته و مصطفی نوروزی و یوسف جاور از ورزشکاران مسایل و موضوعات مختلف در حوزه ورزش و راهکارها مطرح کردند.

فرماندار دهلران در این نشست گفت: ارائه پیشنهاد های قابل اجرا نقش موثری در برون رفت از مشکلات این حوزه دارد ضمن اینکه ادراه ورزش و جوانان به عنوان متولی باید مشکلات را احصا و پیگیری و برنامه ریزی لازم برای حل انان را در دستور کار قرار دهد.

سید حسینعلی موسوی با اشاره به استعدادهای ورزشی شهرستان و کسب عناوین قهرمانی و بین المللی افزود:امسال در کمیته برنامه ریزی شهرستان 7 میلیارد ریال برای پروژه های ورزشی شهرستان اختصاص یافت.

فرماندار دهلران با اشاره به جایگاه و نقش جوانان در جامعه و بویژه ورزشکاران گفت:کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه با برنامه ریزی برای جوانان و نیروی انسانی توانسته اند موفق شوند و ما با داشتن جامعه جوان ورزشکار می توانیم در حوزه های سیاسی،اقتصادی،اجتماعی و رفاه و عدالت بیش از پیش موفق باشیم.

موسوی با اشاره به هزینه 10میلیارد ریالی در حوزه کلنگ زنی چمن های مصنوعی در شهرستان و سالن های ورزشی به همت نماینده مجلس گفت:در کنار بیان مسایل و مشکلات باید به جامعه نشاط و امید را تزریق کرد تا شاهد پیشرفت های بیشتر باشیم.

رئیس ستاد ساماندهی امور جوانان دهلران از پیگیری زمین برای ایجاد چمن مصنوعی در شهردهلران خبرداد و گفت: برای جاده سلامت دهلران نیز بالغ بر 5 میلیارد و 500میلیون ریال هزینه می شود .

مدیر اداره ورزش و جوانان شهرستان دهلران هم گزارشی از عملکرد اداره ورزش ارائه کرد و مسایل و مشکلات ورزشی را عنوان و خواستار توجه به بودجه های عمرانی و وسایل گرم کننده و خنک کننده برای سالن های ورزشی و حمایت از ورزشکاران برای حضور در مسابقات ملی و بین المللی و اسپانسر برای ورزش شهرستان شد.

غلامرضا شامحمدی با اشاره به یک هزار و 500 ورزشکار سازمان یافته در رشته های مختلف ورزشی این شهرستان گفت: 30هیئت ورزشی در شهرستان دهلران فعال است.

او سرانه فضای ورزشی شهرستان را 82سانتیمتر مربع اعلام کرد و گفت: ورزشکاران دهلرانی در شش ماهه اول سال جاری 20مقام کشوری و بین المللی و 120نفر نیز مقام های استانی کسب کرده اند.

مدیر اداره ورزش و جوانان دهلران با اشاره به پیشرفت 80درصدی سالن ورزشی روستای بردی در بخش زرین آباد افزود:سالن ورزشی وحدت در بخش مرکزی نیز در مراحل فنداسیون است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز