چراغی پور:

۱۰ کانون جدید فرهنگی ، هنری مساجد در ایلام تاسیس می شود

۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۳:۲۹:۵۱
کد خبر: ۷۷۶۸۸۸
۱۰ کانون جدید فرهنگی ، هنری مساجد در ایلام تاسیس می شود
مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی، هنری مساجد استان ایلام از اخذ مجوز 10 کانون جدید فرهنگی، هنری مساجد در این استان خبر داد.

به گزارش برنا از ایلام؛ حجت الاسلام علی چراغی پور با بیان اینکه تعداد کانون های فرهنگی ، هنری مساجداستان با راه اندازی این کانون های جدید به 305 مورد افزایش می یابد افزود:  بیش از 20 هزار ایلامی در این تعداد کانون فرهنگی، هنری عضویت دارند.

او با اشاره به برنامه های این دبیرخانه برای گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت:  امسال برای نخستین بار سرود همگانی 'خمینی ای امام' همزمان با سراسر کشور در ایلام اجرا می شود.

به گفته حجت الاسلام چراغی پور این سرود 12 بهمن ماه ساعت 9:33 همزمان با سالروز ورود بنیاگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) به میهن در سراسر کشور اجرا می شود.

او با بیان اینکه طرح سراسری گروه سرود 40 هزار نفری دبیرخانه کانون های مساجد سراسر کشور امسال برای نخستین بار اجرا می شود یادآور شدسهم استان ایلام از این جمعیت 40 هزار نفری 600 نفر بوده که در ویژه برنامه گرامیداشت سالروز چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهر ایلام و در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) ، اجرا خواهند داشت.

چراغی پور با اشاره به اینکه این برنامه ملی با حضور دانش آموزان و بسیجیان شهر ایلام و با مشارکت آموزش و پرورش و پایگاه های مقاومت بسیج برگزار می شود گفت: 
این دبیرخانه همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مجموع 40 برنامه مختلف را برنامه ریزی کرده که در طول دهه فجر امسال اجرا خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز