رئیس هیئت کارته ایلام؛

۱۱۹ تیم کاراته ایلام به رقابت های ملی و بین المللی اعزام شده اند

۱۳۹۷/۰۸/۲۸ - ۰۷:۱۷:۳۶
کد خبر: ۷۷۷۵۳۱
۱۱۹ تیم کاراته ایلام به رقابت های ملی و بین المللی اعزام شده اند
رئیس هیات کاراته ایلام گفت: یک هزار و 123 کاراته کای ایلامی در قالب 119 تیم به مسابقات مختلف ملی، بین المللی، آسیایی، جهانی و المپیک جوانان اعزام شده است.

به گزارش برنا از ایلام احمد کریمی راد  در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: از این تعداد تیم اعزامی 71 تیم را آقایان و 48 تیم را بانوان تشکیل داده اند.

وی یادآور شد: کاراته کاهای ایلامی در 2 بخش مردان و زنان 17 مقام تیمی اول تا سوم و 437 مدال رنگارنگ در مسابقات مختلف کسب کردند.

وی در خصوص مسابقات کاراته وان انتخابی تیم ملی تاکید کرد: مسابقات کاراته وان در چهار مرحله کشوری برگزار شد و کاراته کاهای ایلامی در بخش بانوان موفق به کسب پنج مدال رنگارنگ شدند.

رئیس هیات کاراته ایلام افزود: همچنین اسما کریمی راد در وزن 54- کیلوگرم در این مسابقات یک مدال طلا، یک نقره و یک برنز و اسرا کریمی راد نیز در وزن 47 کیلوگرم 2 مدال برنز کسب کردند.

کریمی راد ادامه داد: امیرمحمد کاظمی نیز در این مسابقات یک مدال نقره و یک مدال برنز کسب کرد.

رئیس هیات کاراته ایلام به درخشش نگین آلتونی کاراته کای ایلامی اشاره کرد و گفت: این ورزشکار شایسته در مسابقات آسیایی ژاپن یک نشان طلا و در مسابقات آرژانتین 2018 یک مدال برنز کسب کرد.

کریمی راد افزود: ذبیح الله پورشیب دیگر کاراته کای شایسته ایلامی نیز مدال برنز مسابقات جهانی اسپانیا را در بخش انفرادی و مدال طلای بخش تیمی را کسب و بعنوان بازیکن کلیدی این مسابقات تیم ملی کاراته ایران را بعد از 48 سال صاحب مقام دوم جهان کرد. 

، هیات کاراته استان ایلام دارای 2 هزار و 800 ورزشکار سازمان یافته است ضمن اینکه هفت هزار نفر نیز غیر سازمان یافته در این رشته فعالیت ورزشی دارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز