مدیرکل صدا وسیمای مرکز ایلام

۹۶درصد مخاطبان ایلام تحت پوشش فرستنده دیجیتال هستند

۱۳۹۷/۰۸/۲۹ - ۱۰:۳۶:۳۳
کد خبر: ۷۷۸۱۴۸
۹۶درصد مخاطبان ایلام تحت پوشش فرستنده دیجیتال هستند
مدیر کل صداوسیما در نشست خبری باخبرنگاران گفت: :فرستنده های آنالوگ 100 درصد کل استان را پوشش داده اند. هرچند هدف ما پوشش 100درصدی فرستنده های دیجیتال است .
به گزارش برنا از ایلام شیروی اظهار کرد : یکی از مهمترین اهداف و سیاست های صدا و سیمای مرکز ایلام تولید محتوا و محتوا محوری در برنامه ها است که در این زمینه با توجه به ظرفیت ها و پتانسیل قوی استان و نیز توان صدا و سیما و آرشیو غنی این مرکز امکان برنامه های محتوا محور امکان پذیر است.
وی تاکید کرد: برای نفوذ در بین مخاطبان به ویژه گروه های سنی جوان و نوجوان باید برنامه های تولیدی صداو سیما از غنا و کیفیت بالایی برخودار باشند.

او در مورد برنامه های صدا و سیما در دهه فجر امسال نیز گفت: مستند شخصیت های موثر استان ایلام در مبارزات انقلاب اسلامی ازجمله آیت‌الله حیدری، آیت‌الله مروارید و حجت‌الاسلام تعمیرکاری در دهه فجر امسال آماده پخش می شود.
او افزود: در حوزه سیما هم  برنامه‌ای با عنوان چل وینه با حضور افراد شاخص و موثر استان ایلام زمان انقلاب در حال تهیه و تدوین است و سریال خیال ژیان  نیز از دیگر برنامه های این مرکز برای ایام دهه فجر است.
مدیر کل صدا و سیمای مرکز ایلام یادآور شد: امسال در صدد دعوت از استانداران ادوارمختلف انقلاب اسلامی هستیم تا دستاوردهای انقلاب اسلامی و فعالیت های خود در استان ایلام را بیان کنند.
وی اظهار داشت: ویژه ‌برنامه کارنامه نیز در راستای ارائه و بررسی خدمات دستگاه های مختلف استان ایلام در طول انقلاب اسلامی و40 سال گذشته در سین برنامه‌های مرکز صدا وسیمای ایلام در این ایام قرار دارد.
مدیرکل صدا وسیما در خصوص گنجاندن برنامه هایی با محوریت جوانان و نوجوانان در دهه فجر امسال نیز گفت: ایجاد حلقه اتصال بین نسل جدید با نسل های قدیمی زمان انقلاب نیازمند تلاش و حضور دستگاه های فرهنگی و همکاری آنها با صدا وسیما است و این مرکز به تنهایی ایجاد کننده این حلقه نیست.
او در مورد برنامه های اربعین صدا و سیمای مرکز ایلام هم اظهار داشت: درمجموع 16 هزار دقیقه برنامه در بخش های صدا، سیما و خبر در ایام اربعین حسینی از مرکز ایلام تولید و پخش شد که از این میزان 10 هزار دقیقه تولید برنامه‌های سیما و بیش از 6 هزار دقیقه در حوزه صدا برنامه اجراشده و در بخش‌های مختلف و خبری، به‌صورت لحظه‌ای اخبار اربعین حسینی در استان را مخابره می‌کردند.
شیروی افزود: در ایام اربعین حسینی برنامه‌ها و پوشش اخبار به بهترین نحو ممکن ازلحاظ سیگنال و تصویر به کشور و خارج از مرز ارسال شد و در این ایام با راه اندازی سه استودیو صدا، سیما و خبر در پایانه مرزی روزانه 12 ساعت برنامه به‌صورت پخش زنده از سیمای ایلام انجام می‌شد..
او با بیان اینکه در چهارمین سال برگزاری راهپیمایی بزرگ اربعین امسال شبکه فیبر نوری پایدار و پرقدرتی به طول 113 کیلومتر از مرکز استان تا پایانه مرزی برقرار شد، یادآور شد: همچنین با استقرار چتر اینترنتی در پایانه مرزی تجهیزات مطلوبی در حوزه‌های مختلف در ایام اربعین حسینی به کار گرفته شد..
به گفته شیروی در ایام اربعین حسینی سه هزار دقیقه گزارش، گفتگو و خبرنامه‌های سراسری در پایانه مرزی مهران و ایلام و سایر شهرستان‌ها تولید شد و در حوزه فضای مجازی صداوسیمای مرکز ایلام با 124 ویدئو کلیپ ناب از حضور زائران تولید کرد که در فضای مجازی نشر داده شده است

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز