استاندارایلام:

پتروشیمی ایلام به بیماری مدیران پروازی دچار شده است

۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۰۷:۳۵:۱۱
کد خبر: ۷۷۸۴۴۲
پتروشیمی ایلام به بیماری مدیران پروازی دچار شده است
استاندار ایلام گفت:مدیران حقوق کلان می گیرند، خانه و امکانات آنچانی برای آنان در نظر گرفته می شود، بلیط رفت و برگشت هواپیما در جیب شان دارند، بر سر منافع استان ارتزاق می کنند اما پای منافع استان که می رسد به آن تعهدی ندارند و حتی حاضر نیستد یک شب هم در ایلام بمانند و این پذیرفتنی نیست.

 به گزارش برنا از ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی امروز سه شنبه 29 آبان ماه در نشست شورای اشتغال با گلگی شدید از عدم اجرای تعهدات مسئولان پتروشیمی به وعده های خود ابراز داشت؛ چرا باید اینقدر پروژه های پتروشیمی طول بکشد؟ 

او ادامه داد؛ تاکنون سه بار با دفتر رئیس جمهور برای حضور در ایلام و افتتاح فاز دو پتروشیمی هماهنگ کرده ام اما هربار پتروشیمی به تعهدات خود عمل نکرد و باعث شد که این سفر عقب بیافتد.

او در ادامه مدیران پروازی پتروشیمی را به یک بیماری که نبض کار و توسعه را در این مجتمع به شماره انداخته است تشبیه کرد و گفت؛ پتروشیمی به بیماری مدیران پروازی دچار شده است بطوریکه خانه و امکانات آنچانی برای آنان در نظر گرفته می شود، بلیط رفت و برگشت هواپیما در جیب شان می گذارند، بر سر منافع استان ارتزاق می کنند اما همینکه پای منافع استان به میان می آید تعهدی به آن ندارند و حاضر نیستد حتی یک شب هم در ایلام بمانند و این پذیرفتنی نیست.

سلیمانی دشتکی الزام کار کردن مدیران در استان را به مستقر شدن آنان در استان مشروط کرد و افزود؛ امروز مدیرانی در پتروشیمی وجود دارد که با نام پتروشیمی ایلام حقوق های نجومی می گیرند بطوریکه حقوق یک استاندار یک دهم آن هم نمی شود اما پاسخگوی وعده ها و تعهدات خود در قبال این مجتمع نیستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز