پیام تبریک فرماندار شهرستان آبدانان به مناسبت هفته وحدت

۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۰۷:۳۴:۲۸
کد خبر: ۷۷۸۴۴۴
پیام تبریک فرماندار شهرستان آبدانان به مناسبت هفته وحدت
سیروس مرادحاصلی فرماندار شهرستان آبدانان طی پیامی سالروز میلاد باسعادت رسول گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی(ص)و ولادت امام جعفر صادق (ع) و فرارسیدن هفته وحدت را به تمامی مسلمانان جهان به ویژه مردم متدین و با ایمان آبدانان تبریک و گفت.

به گزارش برنا از ایلام ; در این پیام آمده است: 

وحدت و برادری یکی از زیباترین واژه هاست که پیامبررحمت حضرت محمد ( ص) به استناد آیات قرآن کریم و با اعتصام به حبل المتین الهی و در استمرار رسالت دیگر انبیای عظام و با شعار توحید برای جوامع بشری به ارمغان آورد و مهاجرین و انصار را به میثاق اخوت و عقد برادری فراخواند و بدین سان گلبانگ وحدت برای نخستین بار در فضای مدینه طنین انداز شد و بنای اتحاد و همبستگی اسلامی نهاده شد.

هفته وحدت مسلمانان ،چتری است از رحمت خداوند بر سر امت اسلام که زداینده کینه ها و کدورت هاو خودخواهی و موجب صفای قلوب است. وحدت اسلامی که معمار آن پیامبرگرامی اسلام (ص) می باشند یکی از عوامل پیشرفت ها و پیروزی های پی در پی اسلام بوده است.

پیامبر اکرم اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) مبشر آگاهی و حکمت،صلح و دوستی ، وحدت و برادری ، عدالت و برابری بودند و به خود می بالیم که پیرو مکتب الهی این پیامبر اعظم هستیم.

هفته وحدت ، اقتدار و استقلال مسلمین و گسترش اسلام خواهی است ، هفته‌ای که به تدبیر بنیانگذار انقلاب اسلامی هفته‌وحدت نامیده شده است، تکرار و تقویت مکرر یک اندیشه و خط فکری است.

اینجانب میلاد سراسر خیر و برکت آخرین فرستاده الهی، رسول خوبی ها، حضرت محمد مصطفی (ص) و ولادت با سعادت سلاله پاک و گرامی آن وجود بزرگوار، ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت و بزرگ پرچمدار شیعه راستین علوی حضرت امام جعفر صادق (ع) و هفته مبارک وحدت و اخوت را به عموم شیعیان و مسلمانان جهان به ویژه مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان آبدانان تبریک عرض نموده، امیدست مسلمین جهان با تمسک به قرآن و عترت به یادگار مانده از رسول مهر، عطوفت و مهربانی و با وحدت و همدلی روزافزون، مسیر کمال و سعادت را با عزت و سربلندی بپیمایند. 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز