در مسابقات استعدادهای برتر کاراته کشور:

تیم کاراته دختران ایلام مقام سوم کشور را کسب کرد

۱۳۹۷/۰۹/۰۶ - ۱۲:۱۷:۱۳
کد خبر: ۷۸۰۷۵۷
تیم کاراته دختران ایلام مقام سوم کشور را کسب کرد
تیم کاراته دختران استان ایلام در رده سنی نوجوانان در مسابقات استعداهای برترکاراته کشور توانست باکسب 3مدال طلا ونقر مقام سوم کشور را کسب کند

به گزارش خبرگزاری برنا از ایلام ;اولین دوره المپیاد ورزشی کاراته دختران 4 و 5 آذرماه به میزبانی سنندج برگزار شد

در این دوره از رقابتها در رده سنی نونهالان 135 کاراته کا و در رده سنی نوجوانان 109 نفر به روی تاتامی رفتند که در پایان و در مجموع تیم ایلام با کسب 3 مدال توانست مقام سوم این مسابقات را کسب کند 

اسامی مدال آوران این سابقات بدین شرح است:

 

رده سنی نوجوانان/

وزن 42- کیلوگرم: زهرا ابراهیمی از گیلان اول شد، سایدا ایدی از ایلام در مکان دوم قرار گرفت. فاطمه یوسفی از اصفهان و مهلا آذری از سیستان و بلوچستان سوم مشترک شدند.

در این وزن 25 کاراته کا شرکت داشتند.

در وزن 47- کیلوگرم: اسراء کریمی راد از ایلام بر سکوی قهرمانی ایستاد. زهرا علیزاده از تهران دوم شد. یلدا نقی بیرانوند از همدان و ستایش نادری از کرمانشاه سوم مشترک شدند.

در این وزن 28 نفر حضور داشتند.

در وزن 54-کیلوگرم: فاطمه بداق از لرستان در جای اول قرار گرفت. عسل مرادی از هرمزگان در مکان دوم ایستاد. مریم الهی سرخه از کرمانشاه و مینو وهاب پور از البرز مشترکاً در مکان سوم قرار گرفتند.

در این وزن 28 کاراته به میدان رفتند.

در وزن 54+ کیلوگرم: آتنا محبوب از گیلان اول شد. نرگس محمدی از لرستان در جای دوم ایستاد. یگانه خواجه کلایی از مازندران و جوانا رسولی از کردستان سوم مشترک شدند.

در این وزن 28 نفر با هم مبارزه کردند.

در رده سنی نونهالان/

در وزن 38- کیلوگرم: آتین ایرجی از کردستان اول شد. فاطمه بشیری از ایلام در مکان دوم ایستاد. رومینا خادمی از تهران و کوثر نوری از سیستان و بلوچستان سوم مشترک شدند.

30 کاراته کا در این وزن به روی تاتامی رفتند.

در وزن 42- کیلوگرم: سونیا میرزایی از لرستان در جای نخست قرار گرفت. فاطمه زهرا سعیدآبادی از کرمان دوم شد. نرگس بشارت از اصفهان و مائده زارعی از همدان سوم شدند.

در این وزن 29 کاراته کا به میدان رفتند.

در وزن 47- کیلوگرم: ملیکا اسدی از فارس اول شد. سیده مهدیه سیپورشکتایی از مازندران در مکان دوم قرار گرفت. الهه حاجی احمدی از کردستان و آیدا طاهری از زنجان مشترکاً عنوان سومی را کسب کردند.

در این وزن 28 نفر با هم مبارزه کردند.

در وزن 52- کیلوگرم: فرناز پورغلامی از گیلان اول شد. زینب بازدارپرشکوهی از قزوین در جای دوم ایستاد. هانیه رشیدیان از لرستان و بشرا ایمانی از مازندران سوم شدند.

در این وزن 25 شرکت کننده حضور داشت.

در وزن 52+ کیلوگرم: هانا حسین پور از مازندران عنوان نخست را کسب کرد. هلیا احمدی از آذربایجان شرقی دوم شد. الینا صفاجو از سمنان و آناهیتا عبدالملکی از هرمزگان سوم مشترک شدند.

در این وزن 23 نفر حضور داشتند

51 داور قضاوت این مسابقات را بر عهده داشتند.

استان خوزستان تنها استان غایب در این دوره از المپیاد استعدادهای برتر کاراته دختران بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز