انتقاد صریح امام جمعه آبدانان از شادمهر کاظم زاده ؛

این نماینده دردی ازمردم دوا نمی کند!

۱۳۹۷/۰۹/۱۰ - ۱۳:۰۲:۰۸
کد خبر: ۷۸۲۳۹۳
این نماینده دردی ازمردم دوا نمی کند!
امام جمعه آبدانان در خطبه های نماز جمعه این هفته لب به انتقاد از شادمهر کاظم زاده گشوده و در سخنانی اظهار داشته این نماینده با کمترین حضور در منطقه دردی از مردم دوا نکرده است.

به گزارش برنا از ایلام ؛امام جمعه آبدانان در بخشی از خطبه های نماز جمعه این هفته شهر آبدانان با اشاره به دهم آذرماه، روز مجلس به بیان برخی ویژگی و خصلت های نمایندگان مجلس اشاره کرد و گفت: در موقع انتخابات، نامزدهای نمایندگی مجلس برای کسب آرای مردم قول می دهند که بین مردم هستند و از مردم دور نمی شوند اما الان که بر کرسی نمایندگی نشستند بین مردم نیستند. 

حجت الاسلام حسین حاجیلری با بیان اینکه مردم وقتی پای صندوق رأی می روند انتظار حل مشکلات عمومی توسط نمایندگان مجلس دارند، تصریح کرد: مردم برای آمدن پای صندوق رأی باید انگیزه داشته باشند و دل شاد باشند نه اینکه در موقع مشکلات مانند سیل اخیر در سرابباغ و مشکلات ایجاد شده در بین مردم نباشند و حتی خسته نباشید به زحمت کشان نگویند. 

وی همچنین از حضور مسوول دفتر نماینده مجلس طی دو روز در هفته انتقاد کرد و گفت: آیا دو روز در هفته برای حل مشکلات مردم کافی است؟ آیا مردم باید صبر کنند و مشکلات خود را جمع کنند تا دو روز در هفته بتوانند مشکلات را به مسوول دفتر نماینده مجلس منتقل کنند؟ آیا در زمان انتخابات به مردم گفته شد که فقط دو روز در هفته می توانند مشکلات خود را بیان کنند؟ 

خطیب جمعه آبدانان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به قطعی چند روزه آب در بخش سرابباغ بدلیل سیل و قرار گرفتن خط انتقال آب در بستر رودخانه و مشکلاتی که برای مردم ایجاد شد، ضمن تشکر از برقراری مجدد آب شرب مردم این بخش، از استاندار و مدیرکل آب و فاضلاب روستایی استان خواست تا قبل از تکرار این اتفاق چاره اندیشی کنند. 

حاجیلری همچنین با بیان اینکه برخی اراضی کشاورزی و زیرساخت های شهرستان در بارش های اخیر موجب خسارت شده و حتی برخی اراضی بطور 100 درصدی خسارت دیدند، خواستار توجه ویژه استاندار و تخصیص اعتبار از حوادث غیر مترقبه به خسارت های اخیر در شهرستان آبدانان شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز