استاندار ایلام خبر داد؛

افتتاح چندین کارخانه در سفر رئیس جمهور به ایلام

۱۳۹۷/۰۹/۱۸ - ۱۳:۵۱:۵۳
کد خبر: ۷۸۵۶۳۰
افتتاح چندین کارخانه در سفر رئیس جمهور به ایلام
استاندار ایلام گفت: چند کارخانه به ارزش 6 هزار میلیارد تومان در سفر پیش روی رئیس جمهور به استان افتتاح می شود.

به گزارش برنا از ایلام؛ قاسم سلیمانی دشتکی در مراسم گرامیداشت روز دانشجو گفت: چند کارخانه به ارزش 6 هزار میلیارد تومان در سفر پیش روی رئیس جمهور به استان افتتاح می شود.

وی با اشاره به مرزداری خوب و با درایت مردم استان  افزود: امسال بیشترین تردد زائران امام حسین(ع) از مرز مهران بوده که بخاطر مدیریت مناسب و وجود زیرساخت های آماده تردد زائرین به بهترین نحو ممکن انجام گرفت.

استاندار ایلام در خصوص بکارگیری بانوان در مسوولیت های مختلف اظهار کرد: در مدیریت استان سعی کردیم از تمام جناح ها استفاده کنیم و در حال حاضر 7 مدیرکل 2بخشدار و 3نفر از معاونین استاندارد را بانوان عهده دار هستند.

وی در ادامه به موضوع افزایش زمین های کشاورزی از دیم به آبی پرداخت وگفت: در چندسال اخیر زمین های آبی استان از 80 هزارهکتار به حدود 200 هزارهکتار رسیده .

استاندار ایلام همچنین به اهمیت صادرات از مرز بین المللی مهران پرداخت وافزود هم اکنون هر ماه حدود 200میلیون دلار صادرات از این مرز به کشور عراق صادر می شود.

بنابراعلام روابط عمومی استانداری ایلام رئیس جمهور به منظور افتتاح چند طرح مهم تا پایان سال جاری به استان ایلام سفر خواهند کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز