سردار حسینی خبر داد:

برگزاری کنگره ۳ هزار شهید دراستان ایلام

۱۳۹۷/۰۹/۲۰ - ۰۸:۳۵:۲۷
کد خبر: ۷۸۶۳۴۶
برگزاری کنگره ۳ هزار شهید دراستان ایلام
فرمانده سپاه امیرالمومنین ایلام ;کنگره 3 هزار شهید ایلامی یکی از بزرگترین رویدادهای استان ایلام است که مسئولان استان باید قدردان این فرصت کم نظیر باشند.

به گزارش برنا از ایلام  ؛ صید صادق حسینی  گفت: کنگره  3 هزار شهید ایلامی یکی از بزرگترین رویدادهای استان ایلام است که مسئولان استان ایلام باید قدردان این فرصت کم نظیر دربازخوانی یاد و نام شهدای گرانقدری باشند که همه اقشار مدیون خون آنها  هستند.

او زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای غیور  استان ایلام را ادعای احترام به یاد و نام شهدایی دانست که در راه آرمان‌های والای انقلاب اسلامی جان داده‌اند تا این انقلاب امروز سرافراز بماند.
 
سردار حسینی افزود : برطرف شدن بسیاری از مشکلات سیاسی، اجتماعی و اقتصادی استان با توسل و ادامه راه شهدا و استفاده از مدیران انقلابی و جهادی و معتقد به راه شهدا امکان پذیر خواهد بود.
او وجود بیش از 3 هزار شهید، 11 هزار جانباز و افزون بر 300 آزاده در استان ایلام، نعمتی ارزنده برای مصون ماندن در برابر هجمه دشمنان دانست و تصریح کرد: مردم ولایتمدار استان ایلام هیچ گاه از راه امام و شهدا و مقام معظم رهبری غفلت نکرده واین خود گواهی است بر پایبندی مردم مرزدار استان  به راه ولایت وپاسداری از آرمانهای انقلاب اسلامی . 
او گفت : برطرف کردن  مشکلات معیشتی خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان ازموضوعاتی است که باید بصورت ویژه به آن توجه شود 
او ادامه داد:خانواده شهدا ، جانبازان و ایثارگران امروز در شرایط سخت معیشتی و کاریابی هستند که  لازم است مسولان استان برای حل این مشکل اهتمام ویژه داشته باشند.
این کنگره قرار است در آبان ماه  سال 98 در ایلام برگزار شود

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز