همتی پلیس راه:

"آغاز طرح زمستانی سال ۹۷ از ۲۲ آذرماه تا ۲۲ اسفندماه سال جاری"

۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۱۱:۳۴:۰۸
کد خبر: ۷۸۷۳۲۸
آغاز طرح زمستانی سال ۹۷ از ۲۲ آذرماه تا ۲۲ اسفندماه سال جاری
لارئیس پلیس راه استان از آغاز طرح زمستانی سال ۹۷ از ۲۲ آذرماه تا ۲۲ اسفندماه سال جاری همزمان با سراسر کشور و با همکاری عوامل انتظامی،امدادی و خدماتی در محورهای برون شهری استان خبر داد.

به گزارش برنا از ایلام ;سرهنگ همتی زاده در افتتاحیه طرح زمستانی سال جاری که با حضور مسئولین استانی برگزار گردید افزود:هدف از اجرای طرح زمستانی کاهش میزان تلفات رانندگی و خدمت رسانی مطلوب به مسافرین در محورهای مواصلاتی استان در مواقع بحرانی و تقویت ایمنی جاده ها می باشد.

او ادامه داد:رانندگان محترم در فصل زمستان قبل از سفرهای برون شهری باید نسبت به فراهم نمودن تجهیزات ایمنی بویژه زنجیر چرخ و همچنین معاینه فنی توجه داشته باشند چرا که در غیر این صورت پلیس راه اجازه تردد به خودروهای دارای نقص فنی در جاده ها را نخواهد داد.

رئیس پلیس راه استان در پایان گفت:از رانندگان محترم درخواست میگردد در فصل زمستان و در هنگام ریزش نزولات آسمانی علاوه بر همراه داشتن تجهیزات ایمنی متناسب با فصل سرما نسبت به رعایت دقیق قوانین راهنمایی و رانندگی بویژه رعایت سرعت مطمئنه و رعایت فاصله طولی در محورهای برون شهری جهت پیشگیری از تصادفات توجه ویژه داشته باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز