معاون عملیات پالایش گاز ایلام عنوان کرد:

افزایش چشمگیر محصولات تولیدی پالایشگاه در سال جاری

۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۰۷:۳۰:۵۶
کد خبر: ۷۹۳۳۴۰
افزایش چشمگیر محصولات تولیدی پالایشگاه در سال جاری
معاون عملیات شرکت پالایش گاز ایلام از افزایش چشمگیر محصولات تولیدی این شرکت در سال جاری خبر داد و گفت:محصولات تولیدی شرکت پالایش گاز ایلام در 9 ماهه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش قابل ملاحظه ای داشته است.

به گزارش برنا از ایلام؛"عابدین زرگوشی" با اشاره به اینکه تحریم ها اثری بر روی تولیدات این شرکت نداشته است، افزود:

با تلاش کارکنان متخصص و توانای این شرکت و بکارگیری ظرفیت ها و استفاده از کالاهای ساخت داخل، تولیدات این پالایشگاه نسبت به سال قبل رشد چشمگیری داشته است.

وی با اشاره به اینکه تحویل گیری گاز ترش به عنوان خوراک ورودی پالایشگاه در 9 ماهه امسال 45 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است،اظهار داشت: تاکنون یک میلیارد و 370 میلیون متر مکعب گاز ترش فرآورش شده است.

معاون عملیات شرکت پالایش گاز ایلام تصریح کرد: گاز شیرین تزریق شده به خط سراسری در این مدت با 21 درصد رشد، به رقم یک میلیارد و 30 میلیون متر مکعب رسیده است.

مهندس زرگوشی از افزایش 7 درصدی میعانات گازی در سال جاری خبر داد و خاطرنشان کرد: میعانات گازی تولیدی این پالایشگاه تاکنون یک میلیون و 150 هزار بشکه می باشد که نسبت به مدت مشابه سال قبل 7 درصد افزایش نشان می دهد.

معاون عملیات شرکت پالایش گاز ایلام با اشاره به اینکه گوگرد پاستیلی تولیدی این شرکت نسبت به مدت مشابه سال قبل 10 درصد افزایش یافته است، گفت:در 9 ماهه امسال میزان گوگرد پاستیلی به 47 هزار تن رسیده است.

مهندس زرگوشی همچنین از رشد 85 درصدی فروش گازمایع خام( LPG) در سال جاری خبر داد و افزود: فروش LPG در 9 ماهه امسال 28 هزارو 200 تن بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد چشمگیر 85 درصدی داشته است.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری تاکنون 21 هزارو 200 مگاوات ساعت میزان فروش برق بوده است که از این مقدار حدود 16 هزار به شبکه تزریق شده و مابقی فروش 5 هزار و 200 مگاوات ساعت به شرکت های بالادستی و پایین دستی پالایشگاه بوده است، اظهار داشت: این میزان نیز افزایش پنج درصدی داشته است.

وی تصریح کرد: همه این موفقیت ها در سایه تلاش و زحمات کلیه نیروهای متخصص وکارآمد پالایشگاه اعم از واحدهای عملیاتی، مهندسی، بازرسی فنی و با پشتیبانی دلگرم کننده واحدهای ستادی حاصل شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز