شمس الهی خبرداد:

گازرسانی به شهرهای توحید و کهره آماده افتتاح است

۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۵:۵۰:۱۴
کد خبر: ۷۹۴۲۴۳
گازرسانی به شهرهای توحید و کهره آماده افتتاح است
مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام از تکمیل عملیات گاز رسانی به شهرهای توحید، کهره و روستاهای اطراف آنها از توابع شهرستان چرداول خبر داد و گفت: گاز رسانی به این مناطق آماده افتتاح است

به گزارش برنا از ایلام عباس شمس اللهی گفت: تاکنون 22 شهر استان از نعمت گاز برخوردار شده اند که با تکمیل گاز رسانی به شهر توحید از توابع شهرستان چرداول تنها 2 شهر میمه و زرین آباد شهرستان دهلران گازدار نیستند.
وی با اشاره به اینکه تلاش می شود تا ایام هفته دولت سال آینده این 2 شهر نیز به شبکه گاز رسانی متصل شوند، افزود: هم اکنون عملیات اجرایی گاز رسانی به این 2 شهر با جدیت تمام در حال اجرا است.
شمس اللهی با اشاره به وضعیت گاز رسانی در نقاط روستایی استان تصریح کرد: تاکنون از 601 روستای استان 366 روستا با ظریب نفوذ 81 درصد از نعمت گاز برخوردار شده اند.
وی تعداد خانوارهای روستایی بهره مند از نعمت گاز را 32 هزار و 367 خانوار اعلام کرد و یادآور شد: در حال حاضر عملیات گاز رسانی با 235 کیلومتر شبکه توزیع و خط تغذیه در مناطق روستایی استان در دست اقدام است که تا پایان سال جاری یا نیمه اول سال آینده تکمیل و به شبکه گاز سراسری متصل خواهند شد.
هم اکنون 98 درصد شهری و 81 درصد ساکنان مناطق روستایی استان ایلام از نعمت گاز برخوردارند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز