امروزصورت گرفت:

دیدار مدیرکل ورزش وجوانان استان با فرماندار چرداول

۱۳۹۷/۱۰/۱۰ - ۱۵:۳۷:۴۶
کد خبر: ۷۹۴۵۳۷
دیدار مدیرکل ورزش وجوانان استان با فرماندار چرداول
فرماندار چرداول :امیدواریم با پیگیری‌های مدیرکل ورزش و جوانان استان، شاهد گشایش‌های خوبی در زمینه ورزش وجوانان شهرستان باشیم.

به گزارش برنا از سرابله فرماندار شهرستان در این نشست با ارائه گزارشی از وضعیت پروژ‌ه‌های ورزشی چرداول اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های اساسی ما در حوزه ورزش شهرستان، بازیابی جایگاه واقعی شهرستان در استان و کشور است.

او با اشاره به پیشینه پرورش ورزشکاران و قهرمانان متعدد ملی، جهانی و المپیکی در شهرستان، افزود: شرایط و جایگاه کنونی ورزش چرداول باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد 

فرماندار چرداول با اشاره به خدمات ارزنده و تلاش‌های مدیرکل ورزش و جوانان در حوزه ورزش استان تصریح کرد: به رغم مشکلات و محدودیت‌های مالی و کمبود منابعی که در سطوح ملی و استانی با آنها مواجه هستیم، دغدغه و انتظار عموم مردم و ورزشکاران شهرستان چرداول این است که جایگاه ورزش چرداول در تراز شاخص‌ها و توانمندی‌های جوانان و ورزشکاران این شهرستان باشد.

او خواستار پیگیری مسائل ورزش شهرستان با بهر‌ه‌گیری از کمک‌های اداره کل ورزش و جوانان شد و تصریح کرد: امیدواریم با پیگیری‌های مدیرکل ورزش و جوانان استان، شاهد گشایش‌های خوبی در  زمینه ورزش وجوانان شهرستان باشیم.

فرماندار شهرستان احداث خانه جوان و تکمیل سالن‌ها و فضاهای ورزشی نیمه‌کاره و استفاده بهینه و بهره‌گیری از حداکثر ظرفیت سالن‌های موجود را یکی دیگر از دغدغه‌های ورزشکاران وجوانان دانست و افزود: یکی از ضعف‌های عمومی ما عدم استفاده بهینه از منابع و امکانات محدودی است که در اختیار داریم که باید با روحیه همکاری و برنامه‌ریزی دقیق رفع شود.

او استفاده از تمام ظرفیت‌های بخش ورزش برای کاهش آسیب‌های اجتماعی را ضرورتی دیگر برشمرد و گفت: یکی از بزرگترین مشکلات امروز جامعه ما بروز آسیب‌های اجتماعی است که توسعه ورزش از راهکارهای مناسب کاهش و مقابله با آنها است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز