یادداشتی از ایرج فریادیان

جناب مدیر کل مدیران خسته و بی انگیزه را جابجا کنید

۱۳۹۷/۱۰/۱۳ - ۰۸:۲۰:۲۵
کد خبر: ۷۹۵۶۰۰
جناب مدیر کل مدیران خسته و بی انگیزه را جابجا کنید
بعضی از مدیران بنیاد مسکن چه در اداره کل چه در شهرستان ها بدلیل خستگی ناشی از مدیریت طولانی در پست خود دچار بی انگیزگی و روزمرگی شده اند که تنها ضررش متوجه مردم می شود.

به گزارش برنا از ایلام ؛جناب اقای مدیرکل که خود  شخصی جوان  فعال و تلاشگر هستند و در چند ماه گذشته این مسولیت را عهده دار شده  باید برای پیشرفت کار وحضور مدیران با انگیزه وپر انرژی در بنیاد مسکن استان وشهرستان ها اصلاح وتغیراتی که منجر به چرخش مدیریتی و استفاده  از نیروهایی جوان وکاردان با رویکردی جدید که همگام وهماهنگ با مدیریت جدیدانجام می دادند .

زیرا حضور نیروهای پر انرژی وتوانمند می تواند بعنوان فرصتی تاثیرگذار  تحولاتی در عرصه مدیریتی این نهاد بوجود آورد که ثمره آن پیشرفت وتوسعه استان بدنبال دارد.

هرچند که ما هاست ازاین مدیریت می گذرد علیرغم درخواست بعضی از مدیران شهرستانها برای جابجایی که خود که  به صراحت ازخستگی وماندگاری ازیک جا گلگی داشته‌  وهیچ علاقه وانگیزه ای برای ماندن درپست خود ندارند ولی چرا  برای تغییرات این دست مدیران زیرمجموعه بنیاد مسکن اقداماتی انجام نگرفته است جای سوال دارد؟

جناب اقای مدیرکل مستحضر هستید وقتی که بعضی از مدیران جنابعالی درشهرستان ها خود به صراحت اعلام داشته هیچ انگیزه برای ماندن در پست مدیریتی ندارند یعنی اینکه انرژی لازم برای انجام امورات مردم نداشته ونتیجه آن یعنی بی توجهی به خواست ارباب رجوع، نداشتن برنامه وراکد ماندن هرگونه فعالیت روزانه اداره تحت امر این مدیر که در شهرستان های شاهد بودیم که دودش به چشم مردم رفته است 

حال که این دست مدیران قادر به انجام دادن خدمت وادامه فعالیت نیستندوگاها هم باید به آنها حق داد زیرا هر مسئولی با سابقه بیش از۵سال در یک پست ومدیریتی که سا لها  دور از خانواده واقوام وابستگان ومرکزاستان هستند  کمی سخت است  وباید به مهم توجه داشت؟!

 حال باید یک راهکارجدید وعملی  که منجر به ایجاد انگیزه وطرحی نو با اصلاح امور وتغیراتی جدید در زیر مجموعه مدیریت بنیاد مسکن درسطح استان انجام گیرد تا اینکه هم خواست مردم محقق شود هم آینکه شاهد دستاوردهایی جدید وموفقیت امیزی توسط بنیاد مسکن استان باشیم.

 

نظر شما