سردار یاری خبرداد:

کشف چهار کیلو هروئین در ایلام

۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۵:۲۵:۱۹
کد خبر: ۷۹۶۳۰۸
کشف چهار کیلو هروئین در ایلام
فرمانده انتظامی ایلام گفت: چهار کیلوگرم مواد مخدر از نوع هروئین در ایلام کشف و یک سوداگر مرگ نیز دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از ایلام، سردار نورعلی یاری روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ماموران مستقر در ایستگاه بازرسی پل سیمره و در راستای طرح برخورد با توزیع کنندگان مواد مخدر یک دستگاه خودرو پژو 405 را متوقف کردند.
او افزود: در بازرسی فنی به عمل آمده از این خودرو با هوشیاری ماموران، این میزان مواد مخدر که به طرز ماهرانه ای در خودرو جاسازی شده بود کشف شد.
فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: فرد دستگیر شده پس از بازجویی های مقدماتی با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.
سردار یاری تاکید کرد: امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است و با افرادی که جیب خود را از مال نامشروع پر می کنند و جوانان و نوجوانان جامعه را با ترویج مواد مخدر به تباهی بکشانند برابر قانون به شدت برخورد خواهد شد.

** کشف پارچه و البسه خارجی قاچاق در چرداول 
فرمانده انتظامی چرداول گفت: 31 طاقه پارچه و 2 هزار و 160 دست لباس زنانه قاچاق در چرداول کشف شد. 
سرهنگ جهانگیر زارعی با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران ایستگاه بازرسی سیمره یک دستگاه خودرو پژو پارس را متوقف کردند. 
او با بیان اینکه ارزش این لوازم به ارزش 200 میلیون ریال و فاقد هرگونه مدارک گمرکی است، افزود: در این رابطه یک نفر دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد. 
فرمانده انتظامی شهرستان در پایان از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیر مجاز و قاچاق توسط افراد سودجو، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز