مدیرکل کمیته امداد ایلام:

کمک ۲۵۷ میلیارد ریالی نیکوکاران به نیازمندان ایلام

۱۳۹۷/۱۰/۱۵ - ۱۵:۲۴:۴۰
کد خبر: ۷۹۶۳۱۱
کمک ۲۵۷ میلیارد ریالی نیکوکاران به نیازمندان ایلام
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) ایلام گفت: نیکوکاران طی 9 ماهه امسال در مجموع 257 میلیارد ریال به نیازمندان این استان اهدا کرده اند.

به گزارش خبرگزاری برنا از ایلام ;ضیاء رضایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان مشارکت مردمی از سوی افراد خیر و نیکوکار داخل و خارج استان اهدا شده است.
وی ادامه داد: میزان مشارکت مردمی این نهاد در سال جاری نسبت به مدت مشابه پارسال 16 درصد افزایش یافته که بیانگر اعتماد مردم به این نهاد است.
مدیرکل کمیته امداد ایلام اضافه کرد: این میزان مشارکت مردمی در زمینه های مختلف به این نهاد اهدا شده که صرف خدمات رسانی به مددجویان در حوزه های تامین مسکن، امور معیشتی مددجویان، احداث سرویس بهداشتی، ارایه خدمات به سالمندان در بستر، پرداخت حق فرانشیز خدمات درمانی روستاییان و مناطق محروم، هزینه ازدواج نیازمندان، کمک های معیشتی و ارائه خدمات فرهنگی به دانش آموزان و دانشجویان می شود.
به گفته رضایی مشارکت های مردمی جمع آوری شده از مردم در همان منطقه و بر اساس نیت نیکوکاران هزینه می شود.
وی تاکید کرد: با توجه به محدود بودن اعتبارها و از طرفی تعداد بالای مددجویان این نهاد بیش از پیش به مشارکت مردم در خدمت دهی به مددجویان نیاز دارد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) ایلام مشارکت در خدمات دهی به نیازمندان را دارای ثواب و اجر دنیوی و اخروی فراوان دانست و یادآور شد: بیش از 40 هزار نفر در استان ایلام از خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی(ره) برخوردارند.

 
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز