اختتامیه سوگواره اربعین در آینه رسانه‌ها

۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۰۷:۴۶:۱۲
کد خبر: ۸۰۲۰۳۶
اختتامیه سوگواره اربعین در آینه رسانه‌ها
دبیر اجرایی این سوگواره گفت: این آیین فرهنگی - رسانه‌ای امروزیکشنبه سی ام دی ماه در شهر ایلام برگزار می‌شود.

به گزارش برنا از مرکز ایلام؛ رضا رستمی هدف از برگزاری این سوگواره را معرفی و ثبت حضور و مشارکت کم سابقه فعالان مطبوعاتی و رسانه ای و اهالی رسانه های مکتوب استان های ایلام، کرمانشاه و خوزستان در پوشش و برجسته سازی کنگره آیینی اربعین حسینی عنوان کرد و افزود: برنامه محوری این سوگواره معرفی آثار برگزیده و تجلیل از برگزیدگان این سوگواره است.

او با اشاره به اینکه پس از اعلام فراخوان این سوگواره در مجموع 326 اثر به دبیرخانه سوگواره ارسال شد گفت:22برگزیده این جشنواره در مجموع 26مقام را در حوزه های مختلف کسب کرده اند.

رستمی بخش های این جشنواره را خبر، مصاحبه، گزارش، مقاله، سرمقاله، تیتر و عکس برشمرد و گفت: موضوعات این سوگواره اربعین و دیپلماسی عمومی جمهوری اسلامی ایران، اربعین و انسجام اسلامی، اربعین، امنیت و توسعه پایدار منطقه، اربعین در مسیر تاریخ، اربعین، عزت طلبی و آزادی خواهی، اربعین، ایثار و شهادت، اربعین، امر به معروف و نهی از منکر، اربعین و نماز و اربعین و گردشگری مذهبی بود.
نخستین سوگواره منطقه ای اربعین در آیینه رسانه ها بهمن ماه پارسال برگزار و در مجموع 120 اثر از استان های ایلام، کرمانشاه و خوزستان به این جشنواره ارسال شد.

استان ایلام و مرز بین المللی مهران هر ساله در ایام اربعین حسینی پذیرای میلیون ها زائر از مناطق مختلف کشور است.

 

نظر شما