استاندار ایلام:

مدیران باید به دنبال رفع مشکلات مردم باشند

۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۱۶:۱۲:۰۷
کد خبر: ۸۰۳۱۷۱
مدیران باید به دنبال رفع مشکلات مردم باشند
استاندار ایلام گفت؛ مدیران حافظ منافع مردم باشند چرا که اگر این مردم نباشند هیچ یک از این پست ها و منصب ها پایدار نخواهد ماند

 به گزارش برنا از ایلام ؛ قاسم سلیمانی دشتکی در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید بر رفع مشکلات مردم تأکید کرد و گفت: بنده بارها و بارها بیان کرده ام که مدیران با نگاه مثبت به دنبال قوانین، مقررات، دستورالعمل ها و آیین نامه هایی باشند که بتوان با آنها مشکلات مردم را رفع کرد.

او در این جلسه با اشاره به مطلبی که اخیرا در نشریات انتشار یافته و در آن رتبه استان در بحث محیط کسب کار اشاره شد افزود: باید این آمار را مورد بررسی قرار داد که اگر درست است نسبت به رفع نقاط ضعف و بهبود محیط کسب و کار اقدام شود و اگر این آمار نادرست است با ارائه ی اطلاعات دقیق و کارشناسی شده نسبت به اصلاح آن نیز تلاش کنیم.

رئیس ستاد تسهیل و رفع موانع تولید خاطر نشان کرد: رسالت همه  ما از رئیس جمهور گرفته تا مدیران کل خدمت به مردم و رفع مشکلات آنان است و همه ی ما مأمور هستیم که مشکلات مردم را حل کنیم چرا که مردم پای صندوق های رأی رئیس جمهور را انتخاب کرده و براین اساس که ایشان وعده حل مشکلات مردم را داده است و نمایندگان نیز به وزرا رأی اعتماد داده اند که مشکلات را برطرف کنند.

او تأکید کرد: مردم برای این انقلاب و نظام هزینه داده اند، شهید داده اند و دلسوز انقلاب هستند و ما را به نیابت از خود برای حل مشکلاتشان انتخاب کرده اند، ما نیز باید راه حل های اجرایی برای رفع موانع تولید و بهبود محیط کسب و کار ارائه دهیم. 

نماینده عالی دولت در ادامه ابراز داشت: مدیران فقط به دنبال دادن پاسخ نه به مردم نباشند بلکه با ارائه راهکارهای جدید و نو برای رفع مشکلات آنان اقدام کنند و با مثبت اندیشی نگاهی مصلحانه به مسائل داشته باشند.

او اضافه کرد: مدیران حافظ منافع مردم باشند چرا که اگر این مردم نباشند هیچ یک از این پست ها و منصب ها پایدار نخواهد ماند و راه نجات استان ایلام رفع مشکلات و باز کردن گره کار مردم با استناد به نکات مثبت قوانین و ارائه راهکارهای مناسب است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز