فرماندار چرداول در گفتگو با برنا؛

مطالعه فرهنگی سد مخزنی چناره در شهرستان چرداول شروع می شود

۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۲۱:۲۷:۱۶
کد خبر: ۸۰۳۸۵۴
مطالعه فرهنگی سد مخزنی چناره در شهرستان چرداول شروع می شود
فرماندار چرداول گفت : مطالعات زیست محیطی سد چناره شهرستان به اتمام رسیده و مطالعه فرهنگی این سد مخزنی در حال انجام است .

مراد یگانه در گفتگو با برنا اظهار داشت :با پیگیری های استاندار ونمایندگان مجلس به منظور تسریع در اجرای طرح سد مخزنی در شهرستان چرداول مطالعات زیست محیطی این پروژه به پایان رسیده است. 

او افزود: بعد از اتمام مطالعات زیست محیطی مراحل پایانی با انجام مطالعات فرهنگی سد مخزنی چناره مراحل اجرای عملیات عمرانی برای اجرای این پروژه مهم فراهم می گردد.

فرماندار چرداول با اشاره به اینکه درحال حاضر مبلغ یک میلیارد تومان اعتبار اولیه درکمیسیون تلفیق  مجلس مصوب  گردیده؛ گفت: رایزنی های  در کمیسیون تلفیق مجلس درحال انجام است که با تعین ردیف بودجه ای جدید حداقل مبلغ 20میلیارد تومان اعتبار برای اجرای ای پروژه اختصاص داده شود. 

او اضافه کرد : در صورت موافقت  با این میزان اعتبار بعنوان سپرده و سهم دولت در کمیسیون تلفیق   پروژه سد مخزنی چناره به پیمانکار واگذار می شود  

یگانه گفت : بااتمام مطالعات این پروژه که مرحله اول آن به پایان رسیده وآخرین مرحله آن که مطالعات فرهنگی سد است در سریعترین زمان انجام و مراحل بعدی  شروع بکار واجرای عملیات عمرانی  پروژه می باشد

یگانه در پایان گفت :در صورت بهره برداری از سد مخزنی چناره علاوه بر تامین آب شرب ،حدودا  _15هزار هکتار از زمین های کشاورزی شهرستان زیرکشت آبی می رود.

 

نظر شما