قمری عنوان کرد:

فروش گوگرد نسبت به سالهای قبل با برنامه ریزی دقیق تری انجام می شود

۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۱۳:۰۶:۳۸
کد خبر: ۸۰۵۰۷۰
فروش گوگرد نسبت به سالهای قبل با برنامه ریزی دقیق تری انجام می 
شود
مسئول بازاریابی و فروش شرکت پالایش گاز ایلام گفت: سیاست های اجرا شده با ایجاد تناسب و تعادل در فروش داخلی گوگرد تولیدی و فروش صادراتی آن موجب دستیابی به مدل بهینه فروش با بهترین شرایط ممکن شده است.

به گزارش برنا از ایلام :حسین قمری افزود; با توجه به وضعیت کنونی بازار در حوزه‌های قیمت‌گذاری و مبادی مصرف، نوسانات شدید ارزی در بازارهای داخل و خارج موجب ایجاد  چالش در تحقق و دستیابی به اهداف فروش محصولات تولیدی گوگرد می باشد .

او اظهار داشت :امور پیمانهای این شرکت با استفاده از خرد جمعی و طرح موضوع در کارگروه فروش محصول در شرکت با مدیران داخلی نسبت به پیشنهادات و سیاست‌های لازم در این حوزه اقدام و با کنترل و مدیریت عرضه و تقاضای بازار نسبت به سیاست گذاری لازم اقدام می‌نماید.

 رئیس امور پیمانهای شرکت پالایش گاز ایلام گفت: سیاست های اجرا شده با ایجاد تناسب و تعادل در فروش داخلی گوگرد تولیدی و فروش صادراتی آن موجب دستیابی به مدل بهینه فروش با بهترین شرایط ممکن شده است.

 قمری افزود:عرضه مازاد گوگرد تولیدی به خارج از کشور از طریق شرکت بازرگانی گاز ایران موجب دستیابی به درآمد ارزی این شرکت می گردد.

 وی میزان فروش و تولید گوگرد را 72 هزار تن در سال اعلام کرد و اظهار داشت: از این مقدار حدود ۳۰ درصد فروش داخلی و مابقی به خارج از کشور صادر می گردد.

 

نظر شما