معاون رئیس جمهور در ایلام:

ایران رتبه چهارم نانو در جهان است

۱۳۹۷/۱۱/۰۹ - ۰۹:۵۵:۵۷
کد خبر: ۸۰۵۹۲۵
ایران رتبه چهارم نانو در جهان است
معاون علمی و فناوری رئیس جمهور گفت: در عرصه علمی و نوآوری در کشور تحولات عظیمی شکل گرفته است، بطوریکه امروز در نانو رتبه چهارم دنیا هستیم.

به گزارش برنا از ایلام، صبح امروز سه‌شنبه 9 بهمن ماه «سورنا ستاری»، معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد ملی نخبگان کشور، در بدو ورود به ایلام به اتفاق «سلیمانی دشتکی»، استاندار ایلام، بانماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام کرد.

ستاری در این دیدار بر توسعه بر اساس بوم منطقه تاکید کرد و گفت: برنامه ریزی توسعه ای را بایست مبتنی بر دانش و بر اساس ظرفیت های یک منطقه انجام داد.

او در ادامه گفت: الان بیش از 6 هزار استارت آپ در کشور وجود دارد که اغلب توسط جوانان اداره می شود و بزودی اثرات و تاثیرات خود را در توسعه کشور ایفا خواهد نمود.

او افزود: در عرصه علمی و نوآوری تحولات عظیمی شکل گرفته است بطوریکه امروز در نانو رتبه چهارم دنیا هستیم.

معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور در ادامه گفت: امروز این نوآوری ها و تولید دانش بایست اثر خود را در جامعه و بازار کار ایفا نماید.

او در این دیدار  با تاکید بر اثربخشی نیروی انسانی، تصریح کرد: کسی به نظر ما نخبه است که چهار تا شغل برای جوانان ایجاد کند و کارش سودی به حال جامعه داشته باشد و ارزش افزوده ای برای کشور ایجاد کند.

ستاری در پایان ابراز امیدواری کرد که انشاءالله با کمک همه بتوانیم ایده ها و برنامه های خوبی که در حوزه علمی و فناوری وجود اجرایی کنیم و شاهد اثرات خوب آن باشیم.

نظر شما