با حضور معاون عمرانی استاندار;

۱۰طرح وپروژه در چرداول افتتاح و کلنگ زنی شد

۱۳۹۷/۱۱/۱۵ - ۱۳:۰۱:۲۶
کد خبر: ۸۰۸۵۲۳
۱۰طرح وپروژه در چرداول افتتاح و کلنگ زنی شد
همزمان با چهارمین روز از دهه فجر و با حضور معاون امور عمرانی استاندار ایلام 10 پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتباری بالغ بر 830 میلیار ریال در شهرستان چرداول افتتاح و کلنگ زنی شد که از مهم ترین آنها کلنگ زنی ورودی شهر سرابله است.
به گزارش برنا از ایلام; مراد یگانه فرماندار چرداول در حاشیه مراسم کلنگ زنی ورودی سرابله اظهار کرد : یکی خواسته های مردم سرابله ساماندهی ورودی شهر و ایجاد تقاطع در این محل بود که پس از سال ها با حضور استاندار در مصوبات سفر ایشان قرار گرفت و امروز کلنگ ساخت این پروژه به زمین زده شد.
او افزود: این تقاطع به طول سه هزار و 945 متر و اعتبار بیش از 71 میلیارد ریال اجرا می شود.
او یادآور شد: همچنین پروژه راهسازی و تعریض جاده ورودی سرابله به این تقاطع نیز به طول یک هزار و 664 متر و اعتبار یک میلیارد و 960 میلیون ریال کلنگ زنی شد.
فرماندار چرداول دیگر طرح های کلنگ زنی را خانه جوان شهرستان به مساحت 916 متر مربع و اعتبار 45 میلیارد ریال و طرح باغات زیتون به میزان 500 هکتار و اعتبار سه میلیارد و 600 میلیون ریال عنوان کرد.
یگانه طرح های افتتاحی را سالن ورزشی روستای بیجنوند، روکش آسفالت جاده سرابله به پل سیمره، شرکت بوجاری و ضد عفونی کننده بذور گندم، 9 ایستگاه تلویزیونی، اجرای مرحله پنجم انتقال آب به مجتمع بیجنوند و افتتاح گازرسانی به هشت شهر و روستای هلیلان ذکر کرد.
او تاکید کرد: همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی 65 طرح و پروژه عمرانی، خدماتی، اقتصادی، فرهنگی، آموزشی ، ‌درمانی و راهسازی در شهرستان چرداول کلنگ زنی یا به بهره برداری می رسد.
شهرستان چرداول با 57 هزار نفر جمعیت به مرکزیت شهر سرابله در 30 کیلومتری ایلام قرار دارد.
 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز