معاون اقتصادی استاندار؛

طرح های صنعتی بالای ۶۰ درصد باید هرچه زودتر تکمیل شوند

۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۰۸:۳۲:۲۸
کد خبر: ۸۱۱۷۷۸
طرح های صنعتی بالای ۶۰ درصد باید هرچه زودتر تکمیل شوند
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار ایلام گفت: طرح هایی دارای پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد در اسرع وقت باید تکمیل و به بهره برداری برسند.

‍ به گزارش برنا از  ایلام، ایوب درویشی روز سه شنبه در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان با تاکید بر حمایت از طرح های بزرگ و واحدهای تولیدی که اشتغال پایدار ایجاد می کنند، اظهار داشت: باید تلاش شود تا با تزریق اعتبار طرح های با پیشرفت فیزیکی بالا تکمیل تا اشتغالزایی را ایجاد کنند.

او با انتقاد به آیین نامه تسهیلات اشتغال روستایی نهادهای حمایتی افزود: باید پیگیری لازم از طریق دستگاه تخصصی برای رفع این تناقض صورت گیرد تا هرچه سریعتر این اعتبارات نیز تعیین تکلیف شود.

دویشی تعیین سقف پرداخت تسهیلات را یکی از موانع اصلی این دستور العمل این تسهیلات برشمرد و یادآور شد: با این شرایط نمی توان به طرح های بزرگ که منجر به اشتغال می شوند از این محل تسهیلات پرداخت کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام تاکید کرد: با توجه به گزارش اداره کل تعاون و رصد سامانه، اکنون کمبود طرح نداریم اما تمرکز در مرکز موجب تعلل در پرداخت تسهیلات و عدم هماهنگی داخلی در بین دستگاه تخصصی و بانک ها شده که عملکرد پرداخت را کاهش داده است.

 

نظر شما