در سفر مدیر کل ورزش وجوانان ایلام به کربلا صورت گرفت;

امضاء تفاهم‌نامه فرهنگی ورزشی استان ایلام با استان کربلا

۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۴:۱۲:۲۳
کد خبر: ۸۱۳۱۷۶
امضاء تفاهم‌نامه فرهنگی ورزشی استان ایلام  با استان کربلا
مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام در سفر به استان کربلا ودیدار با مسئولان این استان بر عزم این اداره کل برای گسترش مراودات فرهنگی ورزشی در استان کربلا وسایر استانهای همجوار در کشور عراق تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس ورزشی خبرگزاری برنا از ایلام ؛حیدریزاده مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام در سفری که با حضور رحمانی مدیرکل امو استانهای وزارت ورزش وجوانان به استان کربلا داشتند در دیدار با مقامات محلی این استان اظهار کرد، : شرایط و امکانات ورزش استان این قابلیت را فراهم کرده تا با ایجاد روابط ورزشی و فرهنگی با استانهای مرزی و همجوار عراق، سطح همکاری‌های دوجانبه را بیش از پیش گسترش دهیم.

او با اشاره به ارتباط‌هایی که در گذشته میان هیات‌های ورزشی این استان و استانهای مرزی عراق در عرصه ورزش ایجاد شده است، اظهار کرد: در سال های قبل تفاهم‌نامه ایجاد و گسترش همکاری‌های دوجانبه ورزشی میان  ایلام واستان های همجوار امضاء شده است و در این زمینه باید نسبت به ارتباطات فرهنگی ورزشی بین هیت های ورزشی ایلام و عراق اقدامات لازم انجام شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام اظهار  کرد: در این سفر ضمن دیدار با رئیس مجلس کربلا,استاندار ومسئولین  ورزشی کربلا تفاهمنامه فرهنگی ورزشی بین دواستان ایلام وکربلا به امضاء رسید

نظر شما