اعزام به خدمت با;

فراخوان مشمولان در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری

۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۳:۳۹:۵۱
کد خبر: ۸۱۳۸۵۳
فراخوان مشمولان در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری
معاون وظیفه عمومی استان ایلام از فراخوان مشمولان وظیفه عمومی در مقاطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در اول اسفند ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش برنااز ایلام ؛  سرهنگ امیررضا حیدری  با اعلام جزئیات این خبر گفت: برابر اعلام سازمانوظیفه عمومی ناجا کلیه مشمولان فارغ التحصیل مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری که برگ آماده به خدمت به تاریخ اول اسفند ماه سال جاری دریافت کرده اند، می بایست با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) محل سکونت، برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.

او افزود : مشمولان ساکن استان ایلام نیز می بایست ساعت ۷ صبح روز چهارشنبه، یکم اسفند ماه 1397، در محل وظیفه عمومی استان حاضر تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

سرهنگ حیدری  تصریح کرد: عدم حضور به موقع در زمان و محل تعیین شده، غیبت محسوب شده و برابر ماده 58 قانون خدمت وظیفه عمومی، محرومیت های اجتماعی را برای آنان در بر خواهد داشت.

معاون وظیفه عمومی استان ایلام در پایان گفت: کلیه مشمولان مذکور می توانند با مراجعه به پایگاه فرهنگی سرباز به نشانی www.vazifeh.ir مدارک و وسایل مورد نیاز جهت ارائه به مراکز آموزش را رویت و در موعد اعزام به همراه داشته باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز