استاندار ایلام:

مسئولان با مردم باشند

۱۳۹۷/۱۲/۰۶ - ۰۹:۲۲:۱۰
کد خبر: ۸۱۶۷۹۹
مسئولان با مردم باشند
همراهی با مردم و در میان مردم بودن یک اصل انکار ناپدیریر است که بایست برنامه ثابت همه مسئولان باشد

 به گزارش خبرگزاری برنا از اداره کل روابط عمومی استانداری ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی  در نشست امر به معروف و نهی از منکر که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام برگزار شد، اظهار کرد؛ همراهی با مردم و در میان مردم بودن یک اصل انکار ناپدیریر است که بایست برنامه ثابت همه مسئولان باشد.

او ادامه داد؛ بعنوان خدمتگزار مردم سعی کردم ام در این امر پیشگام باشم.

وی افزود؛ در این مدت در شکل های مختلف از جمله سفرهای شهرستانی با برنامه های رسمی که برای حل مشکلات مردم مصوبات در پی داشته اند، سفر به مناطق محروم با همان سبک و سیاق سفرهای رسمی، سفرهای غیر رسمی به اتفاق خانواده و نهادهای حمایتی به اقصی نقاط استان، حضور سرزنده در نهادهایی که بیشترین ارتباط و خدمات دهی به مردم دارند، برگزاری میز خدمت به اشکال مختلف، حضور در سامانه سامد و ارتباط مستقیم با مردم، حضور مستمر در برنامه های مختلف صدا و سیما جهت ارتباط و گزارش دهی به مردم، ملاقات های عمومی، حضور در بازار و مکان های عمومی، دیدار با اقشار مختلف مردم تحت عناوین تشکل ها و گروه های مردم نهاد، تشکیل جلسات در راستای حل مشکلات مردم از جمله نشست های اقتصاد مقاومتی، ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و .... در جهت پیگیری خواسته ها و مطالبات مردمی اجرا شده و می شود.

استاندار ایلام در ادامه از ابلاع دستورالعملی مبنی بر حضور مسئولان در میان مردم و تعیین یک روز برای ملاقات عمومی و دیدار با مردم خبر داد و گفت؛ کارها را به مردم بسپاریم، تجربه نشان داده است که مردم در هرکاری پیشگام شده اند در آن کار موفق بوده ایم.

او افزود؛ در این شرایط نیازمند وحدت و انسجام بیشتر هستیم و سعی شود در جلسات و نشست ها از بحث های تقابلی و تنش زا جلوگیری شود.

نماینده عالی دولت در بخش دیگری از صحبت های خویش با تاکید بر ایجاد فرهنگ کار و تلاش در استان، عنوان کرد؛ در این ایام به طرق مختلف سعی کرده ام یک فرهنگ کاری با استناد به دلایل قوی در بین مسئولان استانی و کشوری جا بیافتد.

او ادامه داد؛ از هر فرصتی برای پیگیری خواسته های و مطالبات مردم استان از جمله طلب 8 ساله عدم توسعه نیافتگی استان در دوران جنگ تحمیلی استفاده کرده ام و اینقدر این موضوع را ادامه می دهم تا بلاخره یک جایی جواب بدهد و تبدیل به یک فرهنگ در کشور شود.

او به شرایط امروز کشور اشاره کرد و گفت؛ در دوره جنگ تحمیلی استقامت و اتحاد ملت باعث پیروزی شد و الان در شرایط فعلی که مشکلاتی در جامعه وجود دارد نیازمند همین روحیه هستیم و البته روحیه مردم خوب و بالا هست و حضور در صحنه های مختلف نشانی از این مهم است.

سلیمانی دشتکی ادامه داد؛ اگر موضوع و مشکلی وجود دارد آن را بایست به نهادهای ذی ربط و نظارتی ارجاع داد تا در راستای حل مشکل برخورد لازم صورت پذیرد.

اوگفت؛ در چنین شرایطی نبایست مشکلات را به گردن همدیگر بیاندازیم و بایست هر کاری را از مجرای قانونی خویش دنبال کنیم و قصور احتمالی یک دستگاه را گردن کس دیگری نیاندازیم.

او در پایان گفت؛ بنده بعنوان خدمتگزار مردم اگر یک لحظه به کاری که انجام می دهم اعتقاد نداشته باشم هرگز انجام نمی دهم.

 

نظر شما