معاون مهندسی و توسعه پالایش گاز ایلام عنوان کرد:

پایان موفقیت آمیز ممیزی مستقل سیستم های مدیریتی در شرکت پالایش گاز ایلام

۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۴:۲۹:۵۵
کد خبر: ۸۲۰۹۶۱
پایان موفقیت آمیز ممیزی مستقل سیستم های مدیریتی در شرکت پالایش گاز ایلام
معاون مهندسی و توسعه شرکت پالایش گاز ایلام گفت:پالایشگاه گاز ایلام موفق به صدور مجدد سه گواهی نامه های بین المللی iso14001،OHSAS18001 HSE-MS و تمدیدگواهینامه های بین المللیiso50001، iso10015، iso9001و iso3834 در زمینه استقرار سیستم های مدیریتی شد.

به گزارش برنا از ایلام ; حامد علیشیری افزود:با مشارکت و همکاری کلیه مسئولان و کارشناسان واحدهای مختلف پالایشگاه،فرآیند ممیزی سیستم های مدیریتی جهت اخذ گواهی نامه های اشاره شده در تاریخ ١٢ و ١٣ اسفندماه سال جاری توسط دو نهاد گواهی دهنده بین المللی انجام گردیده است.

 او  به اجرای مناسب و دقیق فرآیند ممیزی سیستم های مدیریتی اشاره و تصریح کرد:با توجه به جلسات برگزار شده با میزان نهاد گواهی دهنده و ارزیابی های صورت گرفته در واحدهای مختلف سازمان، پروژه های موردنیاز جدید برای بهبود و ارتقاء سیستم های مدیریتی نیز شناسایی شده که در سال آینده در برنامه اقدامات این شرکت قرار خواهد گرفت.

 علیشیری خاطرنشان کرد: استمرار و استقرار سیستم های  مدیریتی از جمله شاخصه های بسیار مهم جهت ارزیابی عملکرد سازمانها در مسیر تعالی و سرآمدی است که این مهم همواره مورد توجه مدیریت و مسئولین این شرکت می باشد و کاملا همسو با سیاست های ابلاغی ستاد شرکت ملی گاز ایران است.

از از برگزاری اختتامیه ممیزی سیستم های مدیریتی در این شرکت خبر داد و اظهار داشت:این جلسات به منظور صدور مجدد گواهینامه های بین المللی OHSAS18001،ISO14001، HSE-MS و تمدید گواهی نامه های iso9001،  ISO10015 ، iso50001 و iso 3834 برگزار شده است.

 

نظر شما